افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

سبک وینتیج و جذاب سمیرا حسن پور در جشنواره; گلین چشم ناصر را به جیران دیده است!

  • کد خبر : 19647
سبک وینتیج و جذاب سمیرا حسن پور در جشنواره;  گلین چشم ناصر را به جیران دیده است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز سمیرا حسن پور متولد 25 آذر 1363 در تهران و بازیگری کاملا ایرانی است. او فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد واحد اراک است و علاقه زیادی به نقاشی دارد. سمیرا حسن پور نیز به موسیقی اختصاص دارد و پیانو می نوازد. فعالیت هنری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز سمیرا حسن پور متولد 25 آذر 1363 در تهران و بازیگری کاملا ایرانی است. او فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد واحد اراک است و علاقه زیادی به نقاشی دارد. سمیرا حسن پور نیز به موسیقی اختصاص دارد و پیانو می نوازد. فعالیت هنری او به صورت حرفه ای با تئاتر دانشگاهی و با تشویق استادش بهرام بیضایی و شرکت در کلاس های بازیگری آغاز شد. در سال ۱۳۸۸ در سن ۲۵ سالگی با سریال چاردیواری در کنار سعید آقاخانی و امیر جعفری وارد تلویزیون شد و اواخر همان سال در سریال دلنوازان بازی کرد. متعاقباً با بازی گلرخ در سریال پایتخت 1 در نوروز 1389 بیشتر شناخته شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. سمیرا حسن پور در سال 1391 در 29 سالگی اولین تجربه سینمایی خود را با فیلم تمشک به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی سامان سالور تجربه کرد. جالب است که البته همه ما این روزها این بازیگر را با بازی در سریال جیران و شخصیت گلین می شناسیم و به یاد داریم. به طور کلی می توان گفت که این بازیگر لباس های راحتی و وینتیج به استایل شخصی خود می پوشد و لباس های راحتی به تن می کند.

سبک وینتیج به ترکیب و پوشیدن عناصر یک مجموعه لباس اشاره دارد که در دوره های گذشته رایج بوده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از تیپ های زیبای سمیرا حسن پور آشنا شوید.

سمیرا حسن پور

استایل وینتیج سمیرا حسن پور در فجر; سفر در زمان

سبک و طرز لباس پوشیدن هر فرد بسته به سلیقه و موقعیتش متفاوت است. یکی از سبک هایی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است سبک وینتیج است. برای نشان دادن استایل وینتیج می توانید از المان ها و طرح های قدیمی از گذشته در لباس های خود استفاده کنید. البته برخلاف تصور عمومی که با شنیدن نام وینتیج به یاد لباس های قدیمی و خارج از مد می افتید، استایل وینتیج به یک محصول با ارزش و گران قیمت اشاره دارد. همانطور که در قسمت های قبل گفتیم سمیرا حسن پور نیز از این سبک برای انتخاب لباس های خود استفاده می کند، بنابراین می توان گفت کت و شلوار طوسی و آینه ای در تصاویر زیر دقیقا یادآور این سبک لباس پوشیدن است.

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور با استایلی متفاوت و کولی در اکران فیلم سرکوب

یکی از ویژگی های استایل سمیرا حسن پور این است که هرچه دوست دارد می پوشد و در آن احساس راحتی می کند حتی اگر کمی از استایل شخصی همیشگی اش فاصله بگیرد. همانطور که در تصویر زیر می بینید، او برای شرکت در اکران فیلم سرکوب، پیراهنی به سبک کولی پوشیده و آن را با صندل های بند دار ست کرده است. جالب است بدانید افرادی که لباس‌های غیررسمی می‌پوشند نیز به سراغ استایل‌های غیررسمی مانند خاکستری بوهمی یا حتی خاکستری آکادمی و هنری می‌روند، زیرا سبک‌های راحتی را انتخاب می‌کنند.

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور با کت پروانه ای در اکران خصوصی جیران

استایل پایین را می‌توان به‌عنوان استایل وینتیج دید، زیرا همانطور که می‌بینید، سمیرا حسن‌پور یک دامن را با چکمه‌های بلند و در مدل پایین‌تر چکمه‌های جیپسی ست کرده و برای تکمیل تیپ خود یک کت بلند روی آن‌ها پوشیده است. سبک وینتیج در دنیای امروز نیز فرصتی است برای بازبینی مدها و لباس هایی که از زمان ایجادشان قدیمی شده اند و حاوی پیام جدیدی برای مردم امروز هستند. لباس هایی که الهام بخش زندگی ما هستند.

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل سمیرا حسن پور قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.