افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

لب هایت تیره است و دوست داری لب های صورتی و لطیف مثل گلبرگ گل رز داشته باشی / با این ترفند ساده

  • کد خبر : 196468
لب هایت تیره است و دوست داری لب های صورتی و لطیف مثل گلبرگ گل رز داشته باشی / با این ترفند ساده

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه افراد زیادی هستند که می خواهند ظاهری شیک و زیبا داشته باشند، اما برای این کار باید کمی تلاش کنند و این به همان راحتی که باید باشد و شاید محقق نشود، اما اینطور نیست. غیرممکن است و می دانید که برای استایل شدن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه افراد زیادی هستند که می خواهند ظاهری شیک و زیبا داشته باشند، اما برای این کار باید کمی تلاش کنند و این به همان راحتی که باید باشد و شاید محقق نشود، اما اینطور نیست. غیرممکن است و می دانید که برای استایل شدن باید روی اندام و ظاهر خود هم کار کنیم، مثلاً اگر موهایمان را رنگ می کنیم باید در جای خوبی این کار را انجام دهیم و اگر با دکلره می سوزد، اولین کاری که باید انجام دهیم. انجام دادن این است که آن را کوتاه نکنیم و از شر آن خلاص شویم و باید بدانیم موهای سوخته با دکلره کردن، برای ترمیم و احیای آن چه اقداماتی باید انجام دهیم تا به این راحتی از زیبایی خود دست نکشید و هر کاری که ممکن است انجام دهید. برای بازیابی آن

البته از این طرف تاریخ، امروزه با منابع موجود خوش تیپ و رسیدن به زیبایی بسیار راحت تر است، درست است که باید برای آن تلاش کرد، اما با یکی دو جستجوی ساده. و با خواندن مطالبی از این دست که در حال حاضر در حال مطالعه آن هستید، می توانید اطلاعات زیادی به دست آورید و بر اساس آنها عمل کنید، زیرا حتی با رنگ هایی که استایل را گران می کنند، فقط می توانید با ظاهر و لباس خود این کار را انجام دهید. . یک کلاس و خود را به عنوان یک فرد ثروتمند نشان دهید حتی اگر نیستید، خوب، ما قبلاً در مقاله های قبلی در مورد این موضوع صحبت کرده ایم و در این مقاله می خواهیم در پاسخ به این سوال که چگونه لب هایم را صورتی کنم، با شما صحبت کنیم. اگر می خواهید لب هایی به رنگ گلبرگ های رز داشته باشید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

چگونه لب هایم را صورتی کنیم؟ از روغن نارگیل استفاده کنید

روغن نارگیل خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی بالایی دارد که به نرمی و لطافت و لطافت لب های شما کمک می کند و اگر لب های ما در چنین شرایطی قرار دارند احتمال تیره شدن یا خشک شدن آن ها بسیار کم است، این اتفاق می افتد زیرا اگر پوست و لب ها کم آب هستند، اگر روغن نارگیل مصرف کنید می توانید از این مشکل جلوگیری کنید. پس برای این منظور مقداری روغن نارگیل خالص و طبیعی را با انگشت خود بردارید و روی لب های خود بمالید و سپس اجازه دهید روغن روی لب هایتان خشک شود و برای دیدن تاثیر فوق العاده آن توصیه می کنیم کمتر از 1 این کار را انجام دهید. دوبار در روز.

بنابراین

چگونه لب هایم را صورتی کنیم؟ بالم لب بزنید

پوست لب های شما نیز برای مراقبت از آن نیاز به داشتن یک برنامه روتین دارد، بنابراین باید به صورت دوره ای مواد مغذی و آبرسانی به آن را تامین کنید و بهترین راه برای انجام این کار استفاده از بالم لب های مغذی و کرم های مرطوب کننده است. این کار دائماً باعث می‌شود که لب‌های شما صورتی شوند، زیرا لب‌هایی که هیدراته هستند و خشک نمی‌شوند بسیار کمتر کدر و تیره هستند. توصیه ما استفاده از بالم لب با SPF 40 یا بالاتر برای محافظت از لب های خود در برابر نور خورشید است.

در مورد مکانیسم بالم لب باید بگوییم که در صورت استفاده از آن یک سد محافظ روی لب های خود ایجاد می کنید که رطوبت را حفظ کرده و از از بین رفتن آن جلوگیری می کند.

چگونه لب هایم را صورتی کنم؟

چگونه لب هایم را صورتی کنیم؟ از لیمو و عسل استفاده کنید.

همه مرکبات به خصوص لیمو خاصیت روشن کنندگی خاصی بر روی پوست دارند و وقتی لیمو را با عسل مخلوط کرده و روی لب های خود بمالید نه تنها لب هایتان را روشن می کند بلکه باعث شادابی و لطافت آن ها می شود. از هر کدام یک قاشق چای خوری از آن ها را مخلوط کرده و سپس مخلوط را روی لب هایتان بگذارید و اجازه دهید این مخلوط یک ربع تا بیست دقیقه روی لب ها بماند و سپس با آب بشویید.

برای اینکه در اسرع وقت نتیجه بگیرید، توصیه می کنیم حداقل یک بار در روز این کار را انجام دهید تا ببینید بعد از پریود چه اتفاقی برای لب هایتان می افتد. همچنین می توانید با لیمو و شکر یک اسکراب لب درست کنید و از آن برای نرم کردن لب های خود استفاده کنید.

چگونه لب هایم را صورتی کنم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.