افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

معرفی سه رنگ کت برای استایل بهاری; شک نکنید که این کت ها شما را ملکه مد می کنند!

  • کد خبر : 19638
معرفی سه رنگ کت برای استایل بهاری;  شک نکنید که این کت ها شما را ملکه مد می کنند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز رنگ ها یکی از عناصر تاثیرگذار در زندگی روزمره ما هستند، لحظه ای تصور کنید اگر تمام دنیا یا حتی لباس های شما سیاه و سفید بود، زندگی چقدر خسته کننده بود. پس می توان گفت این رنگ ها هستند که به زندگی ما زیبایی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز رنگ ها یکی از عناصر تاثیرگذار در زندگی روزمره ما هستند، لحظه ای تصور کنید اگر تمام دنیا یا حتی لباس های شما سیاه و سفید بود، زندگی چقدر خسته کننده بود. پس می توان گفت این رنگ ها هستند که به زندگی ما زیبایی و روح بخشیده اند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دنیای مد را دنبال می کنید، احتمالاً ترکیب لباس ها و رنگ های هماهنگ و ایجاد هماهنگی در استایل برای شما کار سخت و زمان بری است و توجه ویژه ای به آن دارید. اما چیزی که شاید ندانید این است که هر کدام از رنگ ها می توانند معنای خاصی در پشت خود داشته باشند یا اینکه هر کدام می توانند برای چه مناسبت و لحظه ای مناسب باشند. در ادامه این مطلب سه رنگ جذاب سال را به شما معرفی می کنیم، این رنگ ها استایل شما را شیک تر و زیباتر کرده و شما را ملکه می کند. به عنوان مثال، کت آبی یا کت کرم دو ترند شیک سال هستند که به عنوان هسته اصلی استایل شما، قطعا تاثیر زیادی در ظاهر شما خواهند داشت.

البته بد نیست بدانید که تحقیقات نشان داده است که رنگ ها علاوه بر زیبایی استایل، تاثیر مهمی در روحیه ما و همچنین در بازخورد دیگران نسبت به ما دارند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از رنگ های شیک بهاری آشنا شوید.

ردای آسمانی می پوشد؛ بهشت و زمین را بیاور

یکی از رنگ های شیک و زیبای سال جدید که می تواند ظاهری ظریف و زیبا به شما ببخشد آبی روشن یا پاستلی است. رنگ آبی اثر آرامش بخشی دارد و همه ما را به یاد آبی آسمان یا دریا می اندازد، پس چه بهتر از این که در فصل بهار از طبیعت الهام بگیرید و لباس هایی بپوشید که به شما احساس سرزندگی می دهد. کت آبی تقریبا رنگی سرد است و به خوبی با رنگ های گرم ترکیب می شود. همچنین یک کت آبی با سایه هایش مانند آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی سرمه ای به خوبی هماهنگ می شود. البته فراموش نکنید که پوشیدن این ترکیب ها با استایل ممکن است راحت ترین گزینه باشد و گزینه های جسورانه دیگری نیز داشته باشید.

کت فانتزی

کت فانتزی

لایه کرم را فراموش نکنید. زیبا و مجلل بپوشید

رنگ کرم (بسته به غلظت رنگ) از ترکیب سه رنگ زرد، آبی و قرمز تهیه می شود و در گروه رنگ های خنثی و سرد دایره کروماتیک قرار می گیرد. در نتیجه می توانید این رنگ را با رنگ های گرم مانند قهوه ای، مشکی یا حتی نارنجی و سبز ترکیب کنید تا استایل خود را زیباتر از قبل کنید. فراموش نکنید که کت های کرم با طرح پلنگی کرم و قهوه ای ترکیب های خاص و زیبایی را ایجاد می کنند و گزینه بسیار مناسبی برای استایل های کلاسیک و استایل های رسمی به حساب می آیند. جالب است بدانید که کت کرم یکی از لباس هایی است که با هر استایلی ست می شود، بنابراین فرقی نمی کند آن را شیک بپوشید یا غیررسمی، این مانتو استایل شما را زیباتر می کند.

کت فانتزی

کت فانتزی

بهار را با سلطان رنگ ها زیبا و جذاب جلوه دهید.

رنگ خاکستری یکی از پرطرفدارترین رنگ هایی است که خانم ها و آقایان برای انواع لباس های رسمی و غیر رسمی انتخاب می کنند. در نتیجه فراموش نکنید که این رنگ مانتو اگر به درستی با لباس های دیگر ترکیب شود، در هر سبک و موقعیتی می تواند معجزه کند. برای سنجاق این لایه باید ببینید در مرحله اول از چه رنگ هایی می توان در کنار لایه خاکستری استفاده کرد. می توانید این مانتو را با رنگ های صورتی، زرد، آبی سرمه ای، یاسی یا حتی کرم ترکیب کنید.

کت فانتزی

کت فانتزی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.