افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

ایران در شورای امنیت: تصمیمات گروه های مقاومت مستقل است

  • کد خبر : 196280
ایران در شورای امنیت: تصمیمات گروه های مقاومت مستقل است

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد صبح سه شنبه برای بررسی تجاوزات نظامی آمریکا به عراق و سوریه تشکیل جلسه دادند. نماینده ایران در سازمان ملل متحد طی سخنانی در نشست شورای امنیت گفت: واشنگتن و لندن تلاش مذبوحانه ای کردند تا با مقصر جلوه دادن ایران، توجهات را از عامل […]

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد صبح سه شنبه برای بررسی تجاوزات نظامی آمریکا به عراق و سوریه تشکیل جلسه دادند.

نماینده ایران در سازمان ملل متحد طی سخنانی در نشست شورای امنیت گفت: واشنگتن و لندن تلاش مذبوحانه ای کردند تا با مقصر جلوه دادن ایران، توجهات را از عامل وضعیت کنونی منطقه منحرف کنند.

وی تنها راه پایان دادن به درگیری ها در منطقه را وادار کردن تل آویو به توقف نسل کشی غزه دانست و تصریح کرد: آمریکا خاورمیانه را بی ثبات می کند و قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد.

به گزارش سایت «الجزیره»، این دیپلمات ایرانی با بیان اینکه تهران به دنبال گسترش درگیری در منطقه نیست، افزود: ایران در عراق حضور نظامی ندارد.

وی ادامه داد: حملات آمریکا نقض حاکمیت عراق و سوریه است و همچنین حملات آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم می کنیم.

بر اساس این گزارش، نماینده ایران در شورای امنیت با تایید مستقل بودن تصمیمات گروه های مقاومت در منطقه، تصریح کرد: اگر ایران با هرگونه تهدید حمله یا تجاوز مواجه شود، از استفاده از حقوق خود برای پاسخ قاطع دریغ نخواهد کرد.

بامداد شنبه، سازمان تروریستی سنتکام در بیانیه ای اعلام کرد که در پاسخ به کشته شدن 3 نظامی آمریکایی در حمله گروه های مقاومت به پایگاه برج-22 در مرز سوریه و اردن، حملاتی را علیه گروه مقاومت انجام داد. مواضع در عراق و سوریه و موارد دیگر. او 85 امتیاز را هدف گرفته است.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.