افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

خلیل زاده: قطر از ژاپن سخت تر است/ فقط به جام قهرمانی فکر می کنیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 196251
خلیل زاده: قطر از ژاپن سخت تر است/ فقط به جام قهرمانی فکر می کنیم – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، شجاع خلیل زاده در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال ایران گفت: می دانستیم بازی بسیار سختی مقابل ژاپن داریم که برای ملت ایران هم مهم بود. خدا را شکر توانستیم با یک بازی منطقی و بسیار خوب ژاپن را شکست دهیم و مردم را خوشحال کنیم. مدافع تیم ملی […]

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، شجاع خلیل زاده در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال ایران گفت: می دانستیم بازی بسیار سختی مقابل ژاپن داریم که برای ملت ایران هم مهم بود. خدا را شکر توانستیم با یک بازی منطقی و بسیار خوب ژاپن را شکست دهیم و مردم را خوشحال کنیم.

مدافع تیم ملی ایران تاکید کرد: بازی با قطر سخت تر از ژاپن است. ما تمام تمرکز خود را روی این جلسه گذاشته ایم. امیدوارم به دعای خیر مردم ایران سربلند بیرون بیاییم.

وی درباره حمایت تماشاگران در دیدارهای قبلی این تیم ادامه داد: از هوادارانی که در قطر زندگی می کنند بسیار سپاسگزارم. بازی بعدی خیلی سخت است چون بازی مقابل میزبان داریم. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم، متحد هستیم تا به نتیجه لازم برسیم.

خلیل زاده در مورد ترس تیم ایران از غرور از شکست ژاپن گفت: در اردوی بازیکنان کیش صحبت کردیم که رویارویی با ژاپن یا هیچ تیم دیگری مهم نیست بلکه فقط قهرمانی مهم است. اگر بخواهم در مورد بازی با ژاپن صحبت کنم، باید بگویم بازی با ژاپن مهم نیست، ما برای کسب عنوان قهرمانی آمده ایم. برایمان مهم نبود که در فینال به ژاپن باختیم. در شرایط سخت کنونی می توانیم دل مردم را روشن کنیم. ما غرور نداریم

وی ادامه داد: بازیکن کم تجربه نداریم. همه بازیکنان در جام جهانی و جام ملت های آسیا حضور داشته اند. ما در تورنمنت اردن یک بازی انجام دادیم که قطر را با یک گل عالی شکست دادیم، اما این دیدار را با آن مسابقه مقایسه نکنیم.

خلیل زاده در پایان خاطرنشان کرد: فقط می خواهیم 85 میلیون ایرانی را که تلویزیون تماشا می کنند خوشحال کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.