محمدرضا یارمحمدی، دبیر اجرایی اجلاس صنعت، معدن و اقتصاد و مدیرکل «هم ورید» گفت: صنعت یکی از مهمترین بخش های اقتصاد کشور است که ادغام آن با معدن و اقتصاد می تواند راه موثرتری باشد. و گامی پیشرو در فضای کارآفرینی و اشتغال زایی، البته از سوی دیگر، این حوزه نیز به نوبه خود در صورت عدم مدیریت صحیح و عملکرد مناسب مدیران مربوطه، ممکن است آسیب بیشتری به بخش صنعت وارد کند. اقتصاد ملی از این رو لازم و ضروری است که مسئولان صنعت، معدن و اقتصاد به این حوزه که نقش مهمی در افزایش تاب آوری اقتصاد ملی و حتی اشتغالزایی دارد، نگاه دقیق و عمیق تری داشته باشند. . .

وی افزود: پنجمین اجلاس سراسری مفاخر صنعت، معدن و اقتصاد کشور با تجلیل از مدیران ذیصلاح و برندسازان برگزار شد، در واقع قبل از هر گونه بحثی پیرامون این اجلاس، لازم به ذکر است که رشد، تعالی، شکوفایی و توسعه سرزمین ما مرهون تلاش بی چون و چرای کسانی است که در این راه سخت و خالصانه تلاش می کنند و در همین راستا و مطابق با گذشته و رویدادهای باشکوه این رویداد، تصمیم گرفتیم با حمایت وزارت صنعت معدن و اقتصاد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بنیاد چهره های ماندگار، مجمع مدیران ایرانی، سازمان بین المللی برند ایران، خانه صنعتگران ایران و سایر انجمن ها و اتحادیه های مهم در کشور از مفاخر صنعت، معدن و اقتصاد با حضور مقامات ارشد کشور تجلیل و قدردانی کند.

وی افزود: این نشست با هدف قدردانی از رهبران و مدیران حوزه برندسازی برگزار شد تا نتایج مورد انتظار بحث های شایسته سالاری، آینده پژوهی، استقرار سیستم های مدیریتی جدید به جای سیستم های سنتی بررسی شود. و تبیین ابعاد مختلف جهاد در سالن همایش های بین المللی آوریم.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: ایجاد زنجیره ارزش، حاکمیت شرکتی، جانشین پروری، افزایش رضایت مشتری، کارآفرینی اجتماعی، آینده پژوهشی مدیریت و از همه مهمتر تلاش برای افزایش تولید ناخالص ملی و نوآوری در این زمینه از جمله موارد اصلی است. مربوط به کار. محورهای این اجلاس




آیا این خبر برای شما مفید بود؟