افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

در سفر به کرابی این فعالیت های هیجان انگیز را از دست ندهید!

  • کد خبر : 19593
در سفر به کرابی این فعالیت های هیجان انگیز را از دست ندهید!

کرابی ساکت ترین منطقه ای است که می توانید در تایلند از آن دیدن کنید. این استان با سواحل سفید و زیبای خود که کیلومترها در امتداد دریا امتداد دارد، جنگل و بیش از 200 جزیره، منحصر به فردترین چشم اندازهای قابل تصور را دارد. در سفر به کرابی جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد […]

کرابی ساکت ترین منطقه ای است که می توانید در تایلند از آن دیدن کنید. این استان با سواحل سفید و زیبای خود که کیلومترها در امتداد دریا امتداد دارد، جنگل و بیش از 200 جزیره، منحصر به فردترین چشم اندازهای قابل تصور را دارد. در سفر به کرابی جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد و به هر کجا که نگاه کنید همه چیز زیبا و ارزش دیدن دارد. بهترین زمان برای سفر به کرابی بین دسامبر و آوریل است. در این زمان هوای کرابی گرم نیست و نسیم خنکی می وزد. همچنین فصل آرامی برای سفر است. در ادامه با مجله گردشگری همراه باشید امروز پرواز کن بیایید و از سفر به کرابی با انجام این فعالیت ها لذت ببرید.

غارها و سواحل رایلی کرابی جذاب ترین ساحل در تایلند

ساحل رایلی به طور بالقوه جذاب ترین ساحل در تایلند است. این ساحل که توسط صخره های بزرگ از منطقه اطراف جدا شده است، تنها با قایق قابل دسترسی است. این ساحل با ماسه های سفید زیبا، مناظر شگفت انگیز و صخره های عظیم خود همه گردشگران را به خود جذب می کند. وقتی به ساحل رایلی می رسید، به دلیل موقعیت جغرافیایی و صعب العبور بودن آن، هیچ ماشین یا جاده ای پیدا نمی کنید. شما فقط یک صف طولانی از قایق ها را می بینید که در کنار یکدیگر و دو رستوران که می توانید بعد از ظهر را در آنها بگذرانید. اگر واقعاً می خواهید از زندگی روزمره دور شوید، ساحل رایلی یکی از بهترین مکان های جهان خواهد بود.

غارها و سواحل رایلی در سفر کرابی
نقشه

سفر با قایق در کرابی شهرهای ساحلی تایلند را بشناسید

نزدیک به 200 جزیره در سواحل کرابی وجود دارد، برخی از آنها صخره های کوچکی دارند که از دریا بیرون زده اند، برخی دیگر کمی بزرگتر هستند اما هنوز خالی از سکنه هستند، اما مردم زندگی عادی خود را در جزایر بزرگ می گذرانند. اگر به عنوان یک ملوان مشتاق، دوست دارید جزایر این منطقه را کاوش کنید، یک قایق در کرابی یا آئو نانگ اجاره کنید و خودتان کاوش کنید. همچنین می توانید با یک راهنما قایق کرایه کنید و مناظر اطراف را در آرامش و امنیت تماشا کنید.

یک قایق اجاره کنید
به کرابی سفر کنید

پارک جنگلی تانگ توو با نگاهی به مناظر بکر

بسیاری از حیوانات و گیاهان شگفت انگیز در پارک جنگلی Tang Ti O زندگی می کنند و مناظر طبیعی بسیار زیبایی در آن وجود دارد. بخشی به نام تالاب کریستال الهام بخش است. همچنین در این پارک مکانی به نام استخرهای آب گرم اسمرالدا وجود دارد که آب آن به طور طبیعی گرم و کاملا شفاف است. شما می توانید در این استخرهای آب گرم شنا کنید و ضمن تحسین زیبایی آبشار، کاملاً از هیاهوی این دنیا دور شوید.

پارک طبیعی جنگلی Thung Teao
پارک جنگلی تانگ تی او در سفر به کرابی

غار Wat Tam Sua از معبد غار ببر بازدید کنید

یکی از شگفتی های طبیعی تایلند که واقعا ارزش دیدن دارد، مجموعه ای از غارها هستند که در داخل جنگل قرار دارند و راهبان زیادی در آنها زندگی و عبادت می کنند. بر اساس برخی از افسانه ها، زمانی یک ببر در این غار زندگی می کرده و نام این معبد از نام آن ببر گرفته شده است. می توانید غارهای زیادی را در این منطقه کشف کنید و نشانه های زیادی در داخل غارها وجود دارد که می توانید مشاهده کنید.

وقتی به این غارها می روید باید 1237 پله را بالا بروید تا رد پای بودا را در این غارها ببینید. البته آسان نیست، اما ارزش بالا رفتن را دارد. زیرا وقتی به بالای پله ها می رسید، می توانید منظره 360 درجه ای از دریای آندامان و جزایر زیبای آن را ببینید.

معبدی در غاری در Wat Tham Sua1
معبد Wat Tam Sua در سفر به کرابی
نقشه

جزایر فی فی | بهشتی با سواحل دیدنی

پس از اینکه جزیره فی فی به عنوان لوکیشن فیلم ساحلی مورد استفاده قرار گرفت، این جزیره به شهرت رسید و موج عظیمی از گردشگران به این شهر سرازیر شدند. برای رفتن به این جزیره می توانید از قایق های تندرو استفاده کنید. حدود 45 دقیقه طول می کشد تا با این قایق ها از کرابی به این جزیره برسید.

در این مکان دو جزیره فی فی دون و فی فی له وجود دارد. فی فی دون مسکونی است و همه گردشگران به این جزیره می روند. همه این جزیره آب های فیروزه ای و سواحل چشمگیر را می شناسند. جزیره فی فی دون یک بهشت ​​گرمسیری محسوب می شود، اگر می خواهید برای رفتن به جزیره فی فی دون برنامه ریزی کنید صبح زود بهترین و آرام ترین زمان برای رفتن به این جزیره است.

جزایر فی فی
جزایر فی فی در سفر به کرابی
نقشه

چشمه های آب گرم کلونگ تام آبی از قلب آتشفشان

در میان جنگل های استوایی زیبا که اطراف منطقه را احاطه کرده اند، چشمه های آب گرم کرابی قرار دارند. این چشمه ها توسط سنگ های صاف از محیط اطراف جدا شده و آب آن ها از چشمه های آب گرم در عمق حفره های آتشفشان تامین می شود. دمای آب این چشمه ها تا 40 درجه سانتیگراد می رسد و حاوی مواد معدنی فراوانی است که خواص درمانی زیادی دارند.

با غوطه ور شدن در این آب ها احساس آرامش خواهید کرد و اگر دوست دارید پس از گرم شدن در آب این چشمه ها بدن خود را شاداب کنید، یک جت آب برای آن وجود دارد. حوض‌های زمردی نیز در کنار این چشمه‌ها یافت می‌شوند که با یک تیر و دو نشان ارزش دیدن را دارند.

چشمه های آب گرم کلونگ تام
چشمه کلانگ تام فرو در سفر به کرابی
نقشه

نمادهای نام خائو خاناب کرابی

کوه‌های خائو خاناب نام معروف‌ترین نماد کرابی هستند، این کوه‌ها در کنار رودخانه قرار گرفته‌اند و از شگفتی‌های طبیعت هستند. دو کوه بر فراز چندین غار به هم می رسند که همه آنها پر از استالاگمیت و استالاکتیت است. همچنین اسکلت های زیادی در این منطقه وجود دارد که مربوط به افرادی است که بر اثر سیل در این منطقه جان باخته اند. می توانید از یکی از این کوه ها بالا بروید و از بالای آن عکس های زیبایی بگیرید.

خاو خاناب نام
خائو خاناب نام در سفر به کرابی
نقشه

کوه لانتا | غواصی در سواحل بکر

کو لانتا جزیره ای است که حدود دو ساعت با کرابی فاصله دارد، کو لانتا جزیره ای کوچک به طول 20 کیلومتر است. این جزیره مسکونی است و مهمانخانه ها و استراحتگاه های زیادی در آن وجود دارد. جزیره کو لانتا سواحل زیبایی دارد که کاملا آرام اما در عین حال بسیار چشمگیر هستند. اگر می خواهید برای چند روز به مکانی بروید تا استراحت کنید، اینجا همان مکان است. از آنجایی که بسیاری از جزایر فی فی هنوز مورد بازدید گردشگران قرار نگرفته اند، قیمت ها در این جزیره همچنان بسیار پایین است. مدارس غواصی زیادی در کو لانتا وجود دارد که همگی دارای گواهینامه هستند و آماده هستند تا شما را به تماشای حیات دریایی زیبا و مرجان ها ببرند. اخیراً پلی در این منطقه ساخته شده است که جزیره را به کوه لانتا متصل می کند.

کو لانتا
کوه لانتا در سفر به کرابی
نقشه

شهر کرابی با رنگ و بوی بومی

بر خلاف بسیاری از مقاصد تعطیلات، کرابی متفاوت است. هنوز هم گردشگران زیادی به شهر کرابی می روند اما حضور گردشگران و نیازهای آنها تغییری در این شهرک ایجاد نکرده است. با این حال، این شهر رنگ و طعم محلی خود را حفظ کرده است. رودخانه ای که از میان این شهر می گذرد همیشه پر از قایق های ماهیگیری است که آماده اند تا سفره های رستوران های این شهر را پر کنند.

شهر کرابی
شهر کرابی

سوزان هوی شگفتی زمین شناسی

این منطقه گورستانی از فسیل‌های نرم تنان صدف‌دار با قدمت ۲۵ تا ۴۰ میلیون سال پیش است. رسوبات سنگ آهک به جا مانده در اطراف آب، این پوسته ها را پوشانده و فسیل هایی را تشکیل داده است. این منطقه یکی از تنها سه محل دفن فسیلی است که تاکنون در جهان کشف شده است. اگر به زمین شناسی و سفر به کرابی علاقه مند هستید، این مکان برای بازدید است. یک معبد چینی نیز در این منطقه وجود دارد که می توانید در کنار جنگل های حرا از آن دیدن کنید.

سوزان هوی
سوزان هوی در سفر به کرابی

تور چهار جزیره قایقرانی با تمامی امکانات

یکی از محبوب ترین تورهایی که گردشگران در کرابی انجام می دهند، تور چهار جزیره است. با این تور می توانید به چهار جزیره مختلف بروید. این چهار جزیره معمولا جزایر تاپ، فرنگ، جوچه و پودا هستند. این تور در یک قایق بزرگ برگزار می شود و به شما امکان می دهد در هر جزیره ای که در آن توقف می کنید، زمانی را به شنا، آفتاب گرفتن و غذا خوردن بگذرانید. ظرفیت این قایق ها 40 نفر است و یک راهنمای مسلط به زبان انگلیسی گردشگران را همراهی می کند.

تور چهار جزیره کرابی
تور چهار جزیره کرابی

بازار شبانه کرابی از بومیان کرابی خرید کنید

مانند بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر در تایلند، کرابی نیز بازار شبانه دارد. این بازار شبانه از جمعه تا یکشنبه باز است و نباید آن را از دست داد. در این بازار بیش از 70 غرفه غذا و همچنین فروشندگان محلی سوغاتی وجود دارد. گاهی کودکان دبستانی برای مدرسه یا خیریه در این بازار اجرا می کنند. در این بازار غرفه ای وجود دارد که قابل ذکر است. این غرفه بستنی نارگیلی می فروشد. بسیاری از غرفه های دیگر هم هستند که این بستنی را می فروشند، اما این غرفه به خاطر بستنی های خوشمزه اش در سراسر بازار شهرت دارد.

بازار شبانه کرابی
بازار شبانه کرابی
نقشه

ساحل آئو نانگ مکانی برای توقف

ساحل آئو نانگ زیباترین ساحل در این منطقه نیست. بنابراین اگر به دنبال ساحل شنی سفید هستید، این ساحل را پیشنهاد نمی کنیم و بهتر است برای این کار به ساحل رایلی بروید. اما اگر به دنبال یک مهمانی و فضایی شاد هستید، ساحل Aonang بهترین مکان است. رستوران های زیادی در این ساحل وجود دارد که می توانید انواع غذا و نوشیدنی را در آنها پیدا کنید. همچنین این ساحل مکان مناسبی برای رزرو تور می باشد. از آنجایی که تورگردان های زیادی در این ساحل فعالیت می کنند، رقابت شدیدی با یکدیگر دارند و به همین دلیل قیمت آنها نسبت به جاهای دیگر بسیار کمتر است.

ساحل آئو نانگ کرابی
ساحل آئو نانگ، کرابی

کوه پودا | یکی از محبوب ترین جزایر جهان.

منظره کوه پودا از دور مانند یک کارت پستال عالی به نظر می رسد. سواحل شنی سفید پوشیده از صنوبر و درختان نخل، جزیره را احاطه کرده اند. اگر به عکاسی علاقه دارید، مناظر اطراف کوه پودا برای عکاسی عالی است. با یک تور یک روزه، می توانید از گروه جزیره های چهارگانه کوه پودا، کوه کای، کوه تاپ و کوه مور دیدن کنید. کلمه Koh در زبان تایلندی به معنای جزیره است.

کوه پودا

محل فیلم Phang Nga Bay James Bond

یکی دیگر از دیدنی های کرابی، خلیج دیدنی فانگ نگا است. از زمانی که یکی از سری فیلم های جیمز باند به نام «مردی با تفنگ طلایی» در این خلیج فیلمبرداری شد، گردشگران زیادی جذب این مکان شدند. اکنون بسیاری از گردشگران با قایق به دیدن این خلیج می روند. در این خلیج جزیره ای به نام جزیره جیمز باند وجود دارد.

بلیط کرابی

جزایر هنگ لذت غواصی در ساحل مرجانی

یکی از جاذبه های کرابی جزایر هنگ است که در خلیج هنگ قرار دارد. این جزایر در نزدیکی کرابی قرار دارند. سواحل مرجانی، شن های سفید و آب های شفاف به شما اجازه می دهد تا ماهی های رنگارنگ را از نزدیک مشاهده کنید. پیاده روی، غواصی و ماهیگیری از جمله فعالیت هایی است که می توانید در سفر به جزایر هنگ از آنها لذت ببرید.

جزایر هنگ

فیل سواری از سرگرمی های جذاب کرابی.

پس از گشت و گذار در کرابی، می توانید فیل سواری را تجربه کنید. فیل سواری در کرابی توسط یک نگهدارنده فیل اداره می شود و یک نیمکت پشت سر او وجود دارد که می تواند دو نفر را در خود جای دهد. از رودخانه های کم عمق عبور می کنید و با فیل ها در جنگل سوار می شوید.

به سرزمین سواحل باورنکردنی سفر کنید

در این مقاله با دیدنی های کرابی که بهشت ​​تایلند است آشنا شدید. برای رزرو آنلاین بلیط و هتل در کرابی می توانید به وب سایت Fly Today مراجعه کنید. علاوه بر این، پشتیبانی 24 ساعته Fly Today هر روز هفته پاسخگوی شما خواهد بود. آیا تا به حال به کرابی سفر کرده اید؟ کدام یک از نقاط گردشگری کرابی را پیشنهاد می کنید؟

سوالات متداول درباره جاذبه های کرابی

چگونه بلیط ارزان کرابی رزرو کنیم؟

برای رزرو بلیط کرابی با ارزان ترین قیمت به قسمت رزرو بلیط در سایت مراجعه کنید امروز پرواز کن دیدن.

بهترین زمان برای سفر به کرابی چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به کرابی بین دسامبر و آوریل است. در این زمان هوای کرابی گرم نیست و نسیم خنکی می وزد. همچنین فصل آرامی برای سفر است.

جزیره جیمز باند کجاست؟

این جزیره در خلیج فانگ نگا قرار دارد. زمانی که یکی از فیلم های جیمز باند به نام «مردی با تفنگ طلایی» در این خلیج فیلمبرداری شد، یکی از جزایر به جزیره جیمز باند معروف شد.

در سفر به کرابی این سرگرمی هیجان انگیز را از دست ندهید! اولین بار در مجله گردشگری. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.