افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

او شنل سبزی با این رنگ می پوشد. برای استایل بهاری ابتدا ترکیب رنگ های بهاری را یاد بگیرید

  • کد خبر : 19587
او شنل سبزی با این رنگ می پوشد.  برای استایل بهاری ابتدا ترکیب رنگ های بهاری را یاد بگیرید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید فکر کنید که ترکیب رنگ سبز بسیار سخت است و گزینه های کمی برای ترکیب وجود دارد، اما اینطور نیست، خواهید دید که این رنگ معجزه می کند. از آنجایی که طیف رنگ سبز بسیار گسترده است، همیشه باید در نظر بگیرید که در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید فکر کنید که ترکیب رنگ سبز بسیار سخت است و گزینه های کمی برای ترکیب وجود دارد، اما اینطور نیست، خواهید دید که این رنگ معجزه می کند. از آنجایی که طیف رنگ سبز بسیار گسترده است، همیشه باید در نظر بگیرید که در چه فصلی از سال هستید، در این صورت خواهید دید که گزینه های زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، بهار فصل زیبای رنگ سبز است، وقتی به اطراف خود و در طبیعت نگاه می کنید سایه های مختلفی را خواهید دید. بنابراین در این فصل از سال محدودیتی برای پوشیدن و پوشیدن هر نوع شنل سبز نخواهید داشت. همانطور که می دانید مانتو با رنگ و طرحی که دارد نقش مهمی در زیبایی استایل خانم ها ایفا می کند، پس کافی است بتوانید با کمی دقت و سلیقه آن را ست کنید و با ترکیب رنگ ها با هر کدام به معجزه زیبایی دست پیدا کنید. دیگر. . برای ترکیب رنگ سبز در فصل بهار می توانید از طبیعت الهام بگیرید و مثلا کت سبز خود را با شلوار آبی یا سرخابی ترکیب کنید تا زیبایی را در استایل خود تجربه کنید.

البته فراموش نکنید که در کنار رنگ های ارائه شده در زیر، مشکی یکی از اصلی ترین رنگ هایی است که به راحتی می توانید آن را با هر رنگی ترکیب کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با تیپ های مختلف بهاری با رنگ سبز آشنا شوید.

لباس سبز و با این رنگ بپوشید

سبز را با سرخابی ترکیب کنید. بهار را به خانه ببر

یکی از رنگ هایی که ترکیب بسیار زیبایی را با سبز ایجاد می کند رنگ سرخابی است، شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ترکیب رنگی یکی از ترندهای زیبا و زیبای سال جدید بود که می توان گفت حتی امروز هم در روز بسیار پر طرفدار است. . پس فراموش نکنید که قرار گرفتن رنگ سرخابی در کنار سبز حس جادویی به این رنگ می دهد، پس اگر می خواهید استایلی خیره کننده را تجربه کنید، بهتر است کت سبز خود را با شلوار سرخابی ترکیب کنید یا برعکس. تجهیزات جانبی.

لباس سبز و با این رنگ بپوشید

لباس سبز و با این رنگ بپوشید

سبز و نارنجی را فراموش نکنید. سبک گرم و پر انرژی.

اگر به مهمانی دعوت شده اید که تجمل گرایی در اولویت شماست، ژاکت سبز تیره خود را با دکمه های طلایی تزئین کنید و سپس آن را با رنگ نارنجی ترکیب کنید. رنگ نارنجی در کنار رنگ سبز ترکیبی بسیار زیبا و جذاب به شما می دهد و استایل شما را پرانرژی و تابستانی نشان می دهد. البته فراموش نکنید که این ترکیب نه تنها برای مهمانی مناسب است، بلکه گزینه خوبی برای مهمانی یا حتی لباس های کژوال یا خیابانی به حساب می آید. در استایلی که این دو رنگ وجود دارد، رنگ سفید را نیز می توان به صورت محدود ترکیب کرد، بله، محدود بودن را فراموش نکنید تا شفافیت از استایل شما کم نشود.

لباس سبز و با این رنگ بپوشید

لباس سبز و با این رنگ بپوشید

سبز را با زرد یا پلنگی ترکیب کنید. چاپ همیشه پرطرفدار است!

فراموش نکنید که ترکیب کت سبز با رنگ زرد یکی از شیک ترین و زیباترین ست های رنگی است که البته باید طیف رنگی آن را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، زردهای شفاف و خالص بهترین انتخاب برای ترکیب با سبز هستند، البته اگر از سبزهای خیلی تیره استفاده می کنید، می توانید از زردهای تیره تر نیز استفاده کنید. در آخر الگوی پلنگی را فراموش نکنید، یکی از لباس های همیشه پرطرفدار و پرطرفدار زنانه که ترکیب زیبایی را با رنگ سبز برای شما به ارمغان می آورد، الگوی پلنگی است. می توانید کت سبز خود را با شال یا کیف و کفش پلنگی ترکیب کنید و معجزه این قهوه ای و سبز را در کنار هم ببینید.

لباس سبز و با این رنگ بپوشید

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.