افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

رزرو مکان رایگان در 16 مدرسه راهنمایی دخترانه بیرجند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 195533
رزرو مکان رایگان در 16 مدرسه راهنمایی دخترانه بیرجند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

حجت الاسلام محمد زوانت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پاسخگویی به شبهات و سوالات نوجوانان و جوانان یکی از مهمترین اهدافی است که در حوزه فرهنگی به دنبال آن هستیم. معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: در این راستا در گام اول جلسات توجیهی را در قالب پرسش و پاسخ […]

حجت الاسلام محمد زوانت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پاسخگویی به شبهات و سوالات نوجوانان و جوانان یکی از مهمترین اهدافی است که در حوزه فرهنگی به دنبال آن هستیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: در این راستا در گام اول جلسات توجیهی را در قالب پرسش و پاسخ در مدارس برگزار کردیم.

وی بیان کرد: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش بیرجند به مدت یک هفته در 16 مدرسه متوسطه دخترانه اول و دوم این شهرستان به صورت پرسش و پاسخ و پرسش از دانش آموزان در زمینه های مذهبی، فرهنگی اجرا شد. ، مسائل سیاسی و اجتماعی توسط حجت الاسلام صابری تولایی پاسخ داده شد.

ادامه داد: بیشتر سوالات دانش آموزان در حوزه دینی و سیاسی و در حوزه اجتماعی نیز در رابطه با روابط دختر و پسر و همچنین اغتشاشات سال گذشته بود که به آنها پاسخ داده شد.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از دو هزار سوال از دانش آموزان دبیرستانی شهرستان بیرجند برای استفاده در مطالعات پژوهشی جمع آوری شد، افزود: واحد فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی در نظر دارد پاسخ تفصیلی را متعاقبا ارائه کند. بررسی های کارشناسی جزئیاتی را در مورد مسائل مطرح شده توسط دانش آموزان ارائه دهید.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: این در حالی است که برگزاری نشست های آزاد اندیشی بازخورد بسیار خوبی از سوی مدیران، معاونان آموزشی و دانش آموزان داشته و درخواست هایی از مدارس استان برای طرح پرسش های تشریحی و پاسخگویی شده است. جلساتی با حضور استاد مجرب و متخصص و همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد برگزاری هر چه بیشتر سخنرانی آزاداندیشی در مدارس و حتی دانشگاه های استان باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.