افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اتهامات وزیر خارجه انگلیس به ایران در گفتگوی خصوصی با امیر عبداللهیان

  • کد خبر : 195514

هم میهن: همزمان با سومین دور حملات این کشور به یمن، وزیر امور خارجه انگلیس اتهاماتی را علیه ایران مطرح کرد و گفت لندن تهران را مسئول نیروهای مقاومت در منطقه می داند. دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا در مصاحبه با روزنامه ساندی تایمز گفت: «انگلیس باید واضح ترین پیام ممکن را به ایران […]

هم میهن: همزمان با سومین دور حملات این کشور به یمن، وزیر امور خارجه انگلیس اتهاماتی را علیه ایران مطرح کرد و گفت لندن تهران را مسئول نیروهای مقاومت در منطقه می داند.

دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا در مصاحبه با روزنامه ساندی تایمز گفت: «انگلیس باید واضح ترین پیام ممکن را به ایران بفرستد که آنچه آنها از طریق نیابت های خود انجام می دهند غیرقابل قبول است».

وی همچنین با اشاره به دیدار اخیر خود با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در داووس، گفت: گفت و گوی صریح با وزیر امور خارجه ایران داشتم و تاکید کردم که این گروه ها نمایندگان او هستند و نمی توانند مسئولیت خود را انکار کنند. . برای آنها. البته شما می توانید ادعا کنید که آنها یک مقدار خودمختاری دارند، اما شما آنها را ایجاد کردید، از آنها حمایت کردید، از آنها حمایت مالی کردید، آنها را مسلح کردید و در نهایت در قبال کارهایی که انجام می دهند پاسخگو خواهید بود.”

وی در خصوص برخی تلاش‌ها در اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران، درخواست لندن برای این کار را رد کرد و گفت: پلیس و سرویس‌های اطلاعاتی درخواستی برای این کار ندارند. [با ایران] ممکن است ناامید کننده باشد، حداقل با روابط دیپلماتیک می توانیم پیامی بسیار مستقیم به ایرانی ها ارسال کنیم.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.