افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

برخی از تحلیلگران ورزشی خواهان شکست تیم ایران در قطر هستند – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

  • کد خبر : 195508
برخی از تحلیلگران ورزشی خواهان شکست تیم ایران در قطر هستند – پارس فوتبال |  خبرگزاری فوتبال ایران

به گزارش خبرآنلاین، بسیاری از کارشناسان فوتبال ملی درباره آن اظهار نظر کردند و گاها این پیروزی را به قهرمان تقدیم کردند. روزنامه جوان در همین زمینه نوشت: حضور در فوتبال ایران یک رسم قدیمی است، رسم این است که یک روز از بام این طرف بیفتند و یک روز آن طرف، اما حالا ماجرا […]

به گزارش خبرآنلاین، بسیاری از کارشناسان فوتبال ملی درباره آن اظهار نظر کردند و گاها این پیروزی را به قهرمان تقدیم کردند. روزنامه جوان در همین زمینه نوشت: حضور در فوتبال ایران یک رسم قدیمی است، رسم این است که یک روز از بام این طرف بیفتند و یک روز آن طرف، اما حالا ماجرا فرق کرده است. با این تفاوت که عده ای از به اصطلاح پیشکسوتان و کارشناسان تا صبح شنبه روز بازی با ژاپن با تمام وجود مشغول ضربه زدن به تیم ملی بودند. عده ای که بی رحمانه سرمربی تیم ملی و شاگردانش را به دلیل کشاندن بازی با سوریه به وقت های اضافه و ضربات پنالتی محکوم به عملکرد ضعیف کردند و امیدوار بودند بعدازظهر شنبه بعد از باخت مقابل ژاپن آنها را بکشند، اما اینطور نشد. به وقوع پیوستن.
جالب است که از بعدازظهر شنبه تا به حال آنقدر گرم و صمیمی از بزرگی تیم ایران و تاکتیک های بی نظیر سرمربی تعریف می کنند که همه تعجب می کنند که چطور یک آدم به این سرعت رنگ عوض می کند.
این نکته بسیار ظریفی است که باید به آن توجه کرد. این نیش از هر سم مهلکی کشنده تر است. در اینجا با افرادی طرف هستیم که دردهای شخصی خود را به نام متخصص بیان می کنند و روزانه نان می خورند.
بر کسی پوشیده نیست که تیم ملی نقاط ضعف زیادی دارد که باید برطرف شود، اما این حقیقت تلخ هم وجود دارد که بسیاری از آنها مثلاً پیشکسوتان و کارشناسان به درگیری شخصی خود با سرمربی تیم ملی مشغول هستند. . و حتی به خود تیم در قالب انتقاد. به این نکته تلخ باید به این نکته نیز اشاره کرد که از ابتدای حضور قلانوی در تیم ملی، وی و کادر مربیگری اش مورد وحشیانه ترین حملات بوده اند، حملات ناجوانمردانه ای که همانطور که گفتیم تا صبح ادامه داشت. بازی با ژاپن. . اما حالا منتقدان به یکباره اصلاح طلب شده اند و با تعریف و تمجیدهای نابجا و اغراق آمیز خود سعی می کنند خود را طرفدار تیم ملی نشان دهند.
حالا و بعد از برتری قاطع مقابل ژاپن، وظیفه اصلی مدیران این تیم دور نگه داشتن کادر فنی و بازیکنان از فضای رسانه ای به خصوص از رسانه های سمی است، یعنی همان هایی که با دادن انتظار شکست تیم را دارند. این یک پلت فرم است. به عنوان مثال، برخی از کارشناسان تصور می کنند که زیر سوال بردن همه چیز آسان است. همان رسانه هایی که امروز در نقش هواداران تیم ظاهر شده اند و با غرور کاذب قصد دارند این تیم را به نیمه نهایی برسانند.
انسان باید باهوش باشد و از انتقاد مغرضانه عصبانی نشود یا به تعریف بیهوده افتخار نکند. باید نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید و مانند بازی با ژاپن با شناخت کامل وارد میدان شوید. فقط در این صورت است که می توانیم به راحتی یک قدم به جلو برداریم و جام ملت ها را ببریم. فراموش نکنیم که هر وقت خواستیم می توانستیم. بنابراین امیر قلعه نویی و شاگردانش باید به کار خود توجه کنند تا دوباره سربلند شوند.

21302

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.