افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

به خاطر آبروی خود نباید یک دلار اسلحه به اسرائیل صادر کنیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 195473
به خاطر آبروی خود نباید یک دلار اسلحه به اسرائیل صادر کنیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «برنی سندرز» سناتور دموکرات کنگره آمریکا با انتقاد از ادامه جنگ در غزه خواستار توقف صادرات همه سلاح ها از آمریکا به صهیونیست ها شد. رژیم . این سناتور آمریکایی درباره صادرات تسلیحات آمریکا به اسرائیل در بحبوحه جنگ غزه گفت: به خاطر مردم فلسطین و جایگاه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «برنی سندرز» سناتور دموکرات کنگره آمریکا با انتقاد از ادامه جنگ در غزه خواستار توقف صادرات همه سلاح ها از آمریکا به صهیونیست ها شد. رژیم .

این سناتور آمریکایی درباره صادرات تسلیحات آمریکا به اسرائیل در بحبوحه جنگ غزه گفت: به خاطر مردم فلسطین و جایگاه و اعتبار خود در جهان نباید یک دلار بیشتر به ماشین جنگ نتانیاهو بدهیم.

از سوی دیگر؛ دیده بان حقوق بشر مدیترانه اروپا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که بیش از 35 هزار شهید از جمله 13 هزار کودک در نتیجه تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه است.

دیده بان حقوق بشر مدیترانه اروپا همچنین افزود: تعلیق کمک های مالی به آنروا در فلسطین همزمان با قحطی که ساکنان نوار غزه با آن مواجه هستند، توطئه و مشارکت در جنایت نسل کشی است.

همزمان با ادامه جنگ در غزه، یک منبع مسئول در جنبش حماس در گفت و گو با شبکه الاقصی اعلام کرد که این جنبش هنوز پاسخ خود را به طرح نشست پاریس برای آتش بس در غزه اعلام نکرده و در حال انجام است. رایزنی های نهایی با دیگر گروه های فلسطینی برای تحقق منافع ملت فلسطین از جمله توقف جنگ، بازسازی نوار غزه و آزادی اسرای فلسطینی.

این مقام حماس تاکید کرد که جنبش او به زودی پاسخ خود را به این طرح اعلام خواهد کرد.

در همین حال، الجزیره به نقل از یکی از رهبران حماس گفت: ما صحت اخبار منتشر شده در مورد رد پیشنهادات آتش بس توسط حماس را تکذیب می کنیم.

این رهبر حماس افزود: از رسانه ها می خواهیم مراقب باشند و در دام رسانه های اسرائیلی که هدفشان سردرگمی فلسطینیان است، نیفتند.

همزمان فشارهای آمریکا بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس چهار ماهه افزایش یافته است.

گزارشگر سیاسی شبکه 13 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آمریکا نتانیاهو را برای پذیرش آتش بس 4 ماهه در غزه تحت فشار قرار داده است.

علاوه بر این، بیلبوردهای ضد نتانیاهو در سرتاسر سرزمین های اشغالی نصب شده است.

به این معنا، منابع عبری زبان اعلام کردند که شهرک نشینان صهیونیست با نصب بیلبورد در تمامی سرزمین های اشغالی در سال 1948، نتانیاهو را مسئول وضعیت کنونی و شکست مقاومت در غزه می دانند.

روی این تابلوها نوشته شده است: «تو نخست وزیر هستی، تو مقصری».

منابع عبری زبان همچنین اعلام کردند که اسرائیلی ها بار دیگر در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند و برخی از خیابان ها را بستند و خواستار امضای فوری توافقنامه تبادل اسرا با حماس شدند.

یک مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نتانیاهو خطری برای امنیت اسرائیل است و باید انتخابات جدیدی برگزار شود. «یائر جولان» معاون سابق رئیس ستاد کل رژیم صهیونیستی تأکید کرد که نتانیاهو خطری برای امنیت «اسرائیل» است و به وزیری که نماینده تندروها در دولت است اجازه می دهد به آمریکا، متحد استراتژیک این رژیم توهین کند. رژیم .

جولان تصریح کرد که این آخرین هشدار است و باید انتخابات جدید برگزار شود.

همزمان ارتش اسرائیل تعداد مجروحان نظامیان اسرائیلی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد. ارتش اسرائیل اعتراف کرد که در 24 ساعت گذشته درگیری در نوار غزه، 5 نظامی اسرائیلی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین زخمی شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.