افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

فعالیت مشکوک نهنگ های توکن PEPE؛ آیا تیم پروژه سرمایه گذاران را فریب می دهد؟

  • کد خبر : 19545
فعالیت مشکوک نهنگ های توکن PEPE؛  آیا تیم پروژه سرمایه گذاران را فریب می دهد؟

یک نهنگ مرموز بخش قابل توجهی از توکن های PEPE خود را فروخته است. این فرد در مجموع حدود 800 میلیارد واحد توکن PEPE فروخته است که 14 درصد از کل عرضه را تشکیل می دهد. پس از این فروش سنگین، گمانه زنی هایی مطرح شد که شاید یکی از توسعه دهندگان این پروژه پشت […]

یک نهنگ مرموز بخش قابل توجهی از توکن های PEPE خود را فروخته است. این فرد در مجموع حدود 800 میلیارد واحد توکن PEPE فروخته است که 14 درصد از کل عرضه را تشکیل می دهد. پس از این فروش سنگین، گمانه زنی هایی مطرح شد که شاید یکی از توسعه دهندگان این پروژه پشت پرده این فروش بزرگ باشد.

گزارش کردن اوتودی و بر اساس داده های جمع آوری شده توسط تحلیلگران Anchin، نهنگ به صورت استراتژیک بخشی از توکن های خود را هر زمان که قیمت میم کوین PEPE افزایش می یابد، فروخته است. اخیراً این شخص 100 میلیارد توکن PEPE را با 21 واحد اتر معادل 40000 دلار مبادله کرده است.

این نهنگ مرموز تاکنون 117 اتر با ارزش تقریبی 221500 دلار از فروش توکن های PEPE با میانگین قیمت فروش 0.000002744 دلار جمع آوری کرده است.

منبع: توییتر

این واقعیت که این نهنگ به طور سیستماتیک توکن های خود را در مواقع افزایش قیمت ها فروخته است، شبهه های زیادی را ایجاد کرده است که ممکن است یک توسعه دهنده یا شخصی نزدیک به پروژه پشت پرده این آدرس باشد. پروژه PEPE با نرخ رشد نجومی خود در هفته های اخیر سر و صدای زیادی در بین سرمایه گذاران خرد ایجاد کرده بود.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!


ثبت نام

در گذشته مواردی را دیده ایم که توسعه دهندگان یا افراد نزدیک به پروژه ها، بخش قابل توجهی از توکن ها را برای تبدیل به پول نقد یا دستکاری قیمت می فروشند. ماهیت استراتژیک و زمان فروش با این آدرس نشان می دهد که فرد ممکن است اطلاعات دقیقی در مورد بازار توکن PEPE داشته باشد.

البته این امکان وجود دارد که نهنگ مرموز صرفاً یک سرمایه گذار یا دارنده بزرگ PEPE باشد که از نوسانات قیمت برای به حداکثر رساندن سود خود استفاده می کند.

صرف نظر از هویت فروشنده، سرمایه گذاران باید بازار توکن PEPE را زیر نظر داشته باشند و از هرگونه فعالیت مشکوک آگاه باشند. اگر این نهنگ توسعه‌دهنده یا فردی نزدیک به پروژه باشد، فعالیت آن‌ها ممکن است تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت توکن و احساسات کلی بازار داشته باشد.

هشدار: طعمه بازی نهنگ ها و کلاهبرداران نشوید

در بحث بازار میم سکه و سکه سیاه همیشه توجه داشته باشید که نهنگ ها یکی از مولفه های مهم کنترل قیمت و پمپ و دامپ آن هستند و سود این نهنگ ها با فریب و طمع از جیب سرمایه گذاران خرد خارج می شود. همین امر در مورد توکن PEPE نیز صدق می کند.

1- مکانیزم کار معمولا به این صورت است که درصد زیادی از توکن های پروژه در دست تعداد کمی از افراد است. بقیه توکن ها توسط این افراد با ایجاد تقاضای خرید مصنوعی در بازار پمپ می شوند (این امر برای نهنگ ها هزینه زیادی ندارد زیرا در مقایسه با کل توکن ها بسیار کوچک است). پس از این مرحله و زمانی که سرمایه گذاران کوچک طمع و فریب خوردند و شروع به خرید توکن با قیمت های بالا کردند، این نهنگ ها شروع به فروش دارایی های خود کرده و سود زیادی به جیب می زنند و سپس قیمت توکن با افت شدید مواجه می شود. سرمایه گذارانی باقی مانده اند که با زیان های سنگین مواجه شده اند.

2- موضوع دیگر مربوط به آدرس های مختلف قراردادهای هوشمند و شبکه های مختلفی است که PEPE روی آنها قرار می گیرد. اگر سریال به صفحه این توکن به سایت Coin Gecko بروید و خواهید دید که در جایگاه 92 بازار ارزهای دیجیتال با ارزش بازار 500 میلیون دلار قرار دارد. اگر در صفحه PEPE سایت کوین مارکت کپ به آن رتبه 2612 داده است بنابراین توصیه می شود در مرحله اول هیچ نوع ارز رمزنگاری از جمله PEPE را خریداری نکنید و در مرحله بعد حتما به آن توجه کنید. آدرس های قرارداد



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-01 17:44:19

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.