افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

بهترین پاک کننده آرایش صورت; به نظر شما تونیک یا میسلار واتر برای نوع پوست شما بهتر است؟

  • کد خبر : 19533
بهترین پاک کننده آرایش صورت;  به نظر شما تونیک یا میسلار واتر برای نوع پوست شما بهتر است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که به اندازه اصلاح آرایش و پاک کردن آرایش مهم است، زیرا ماندن طولانی مدت آرایش روی صورت منجر به ایجاد جوش و چین و چروک روی پوست می شود و به مرور زمان پوست را تیره می کند، بنابراین بهتر است قبل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که به اندازه اصلاح آرایش و پاک کردن آرایش مهم است، زیرا ماندن طولانی مدت آرایش روی صورت منجر به ایجاد جوش و چین و چروک روی پوست می شود و به مرور زمان پوست را تیره می کند، بنابراین بهتر است قبل از خواب آرایش و حتی ضد آفتاب را پاک کنید و هرگز با آرایش نخوابید. زیرا خوابیدن با آرایش یکی از مضرترین اتفاقات برای پوست صورت است، زیرا در نهایت باعث پیری زودرس و ایجاد چین و چروک در پوست صورت شما می شود. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا نوع پوست خود را بشناسید و سپس روش یا نوع محصول آرایشی و پاک کننده مناسب نوع پوست خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر پوست چرب دارید، باید بدانید که بین تونر یا میسلار واتر کدام گزینه برای شما بهتر است. فراموش نکنید که گاهی لازم است چندین محصول و روش برای پاک کردن کامل آرایش از روی پوست ترکیب شود.

بد نیست بدانید که محصولات آرایش صورت و چشم با هم متفاوت هستند. اما می توانید از برخی از آنها هم برای صورت و هم برای چشم استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع پاک کننده های مناسب برای پوست صورت آشنا شوید.

آرایش پاک کن

از دستمال مرطوب استفاده کنید

یکی از بهترین محصولات برای پاک کردن آرایش از روی صورت دستمال مرطوب است. برای این کار ابتدا باید چندین بار با دستمال مرطوب آرایش را از روی پوست پاک کنید و سپس صورت خود را با آب بشویید و با یک حوله نرم مخصوص خشک کنید. البته اگر این روش را برای پاک کردن آرایش انتخاب می کنید، مراقب باشید از محصولات بدون الکل برای تمیز کردن صورت خود استفاده کنید تا پوست شما خشک نشود. البته اگر پوست چرب دارید مشکلی نخواهید داشت اما افرادی که پوست خشک دارند باید در انتخاب نوع روسری بسیار دقت کنند.

آرایش پاک کن

آرایش پاک کن

صورت خود را با آب میسلار تمیز کنید. داشتن پوست سالم

میسلار واتر نوعی پاک کننده آرایش است که آلودگی ها را از روی پوست پاک می کند.این محصول پاک کننده ترکیبی از آب خالص، مواد مرطوب کننده مانند گلیسیرین و مقدار کمی سورفکتانت ملایم است. ذرات این سورفکتانت به صورت گلوله های کروی کوچکی هستند که در کنار هم قرار گرفته اند که به آنها میسل می گویند این میسل ها مانند آهنربا عمل می کنند و آلودگی و چربی را از بین می برند. برخلاف دستمال مرطوب، آب میسلار نیازی به شستن با آب ندارد و می توانید آن را روی صورت خود بگذارید تا پس از پاکسازی خشک شود.

آرایش پاک کن

آرایش پاک کن

استفاده از ژل شستشوی صورت؛ پوست خود را عمیقاً تمیز کنید

اگر در شهرهای بزرگ و آلوده زندگی می کنید بهتر است در کنار پاک کننده آرایش از پاک کننده های صورت مانند ژل پاک کننده صورت استفاده کنید زیرا پاک کننده صورت هر نوع آلودگی و باقی مانده آرایش را از روی پوست پاک می کند. تحقیقات نشان می دهد که آلودگی هوا احتمال ایجاد آکنه را افزایش می دهد و توانایی پوست برای حفظ رطوبت را کاهش می دهد. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما شستشوی صورت از پاک کننده های آرایش حمایت می کند. با استفاده از آنها می توانید اطمینان حاصل کنید که پوستتان تمیز است و تمام موادی که منافذ پوست را مسدود می کنند کاملا پاک شده اند. برای انتخاب نوع ژل شستشو بهتر است ابتدا به نوع پوست خود توجه کنید زیرا این محصولات انواع مختلفی دارند.

آرایش پاک کن

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.