افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

تمام کفش ها و لباس های خود را کنار بگذارید. بهار و تابستان زمان پوشیدن صندل های چرمی شیک است.

  • کد خبر : 19527
تمام کفش ها و لباس های خود را کنار بگذارید.  بهار و تابستان زمان پوشیدن صندل های چرمی شیک است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز صندل ها کفش راحتی هستند که به دلیل پوشش باز بودن پاها را در مواقع گرم مانند بهار و تابستان خنک نگه می دارند. این کفش ها زیبایی خاصی دارند و احساس خوبی و راحتی در شما ایجاد می کنند، اما آیا پوشیدن و پوشیدن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز صندل ها کفش راحتی هستند که به دلیل پوشش باز بودن پاها را در مواقع گرم مانند بهار و تابستان خنک نگه می دارند. این کفش ها زیبایی خاصی دارند و احساس خوبی و راحتی در شما ایجاد می کنند، اما آیا پوشیدن و پوشیدن این کفش های زیبا با استایل آسان است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، پوشیدن صندل های زنانه به سبک تابستانی به خصوص صندل های چرمی اصلا کار ساده ای نیست، زیرا زمانی که صندل می پوشید حتی رنگ لاک یا محدودیت هایی که قرار می دهید روی شما تاثیر می گذارد. زیبایی یا سبک خود را تغییر دهید . جالب است بدانید برای داشتن یک استایل تابستانی زیبا، نه تنها در انتخاب مانتو، بلکه در انتخاب کفش یا هر وسیله مکمل دیگری نیز باید دقت کرد، زیرا به عنوان مثال پوشیدن کت نخی خنک و پیراهن کفش پاشنه بلند اصلا ترکیب خوبی نخواهد بود. . بهترین و شیک ترین نوع صندل های زنانه صندل های چرمی هستند چرا که این صندل ها به دلیل نوع چرم طبیعی به کار رفته در ساخت آن ها بسیار لوکس و شیک به نظر می رسند و می توان گفت که قیمت بالایی دارند.

صندل چرم زنانه از جمله مواردی است که در کمد لباس هر خانم شیک پوشی یافت می شود. زیرا این صندل ها را می توان به راحتی با بسیاری از لباس ها ترکیب کرد و استایلی زیبا و جدید ایجاد کرد. در ادامه این مطلب با چند مدل صندل محبوب و شیک آشنا می شوید.

صندل چرم زنانه

صندل چرم تخت؛ از ترندهای سال جدید استفاده کنید.

یکی از راحت‌ترین صندل‌های روزانه و مهمانی‌های دوستانه، صندل تخت است. صندل های تخت ظاهری غیر رسمی دارند و با شلوار جین یا شورت به سبک مامان و زاپ ست می شوند. این نوع صندل ها معمولا پشتی فرم دارند که می توان گفت تا حدودی شبیه کفش های مد سال جدید زارا هستند با این تفاوت که پاشنه ندارند. چرم بهترین ماده برای مراقبت از پا است، تنوع زیادی دارد و بادوام است. پس فراموش نکنید که کفش یا صندل چرمی با کمی دقت ماندگاری زیادی خواهد داشت.

صندل چرم زنانه

صندل چرم زنانه

صندل پاشنه دار؛ برای استقبال از تابستان قد بلند و زنانه باشید

یکی از پرطرفدارترین و زیباترین انواع صندل را می توان صندل های پاشنه دار دانست چرا که صندل های پاشنه دار ترکیب بسیار مناسبی را با دامن و پیراهن های شب برای مراسم و مجالس نیمه رسمی به ارمغان می آورد. البته این بدان معنا نیست که نمی توانید از این مدل صندل در استایل های کژوال و خیابانی استفاده کنید، می توانید این صندل ها را با شلوار جین و پیراهن های رنگی ترکیب کنید و برای بیرون رفتن در خیابان آماده شوید. برای زیباتر شدن صندل های خود می توانید از اکسسوری هایی مانند بند استفاده کنید تا جذابیت استایل خود را افزایش دهید.

صندل چرم زنانه

صندل چرم زنانه

صندل های چرمی را فراموش نکنید. در عین حال بالا دیده شدن

فراموش نکنید که صندل های گوه ای کمی رسمی تر از صندل های تخت به حساب می آیند، به این معنی که در حالت رسمی بین کفش های تخت و پاشنه قرار می گیرند. اما بهتر است در موقعیت های رسمی و اداری کمتر از آنها استفاده کنید. می توانید این نوع صندل ها را با شلوارهای گشاد و سبک رترو ست کنید و از استایل تابستانی زیبا و جذاب خود لذت ببرید. بر خلاف صندل های پاشنه بلند، صندل های گوه ای بسیار راحت هستند و در پوشیدن طولانی مدت به پاهای شما آسیب نمی رساند.

صندل چرم زنانه

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.