افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
5

سبک جسورانه و هنرمندانه مائده طهماسبی در دهه فجر; بانوی شب های مافیایی با مرد چه می پوشد!

  • کد خبر : 19518
سبک جسورانه و هنرمندانه مائده طهماسبی در دهه فجر;  بانوی شب های مافیایی با مرد چه می پوشد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مائده طهماسبی متولد 1336 بابل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان تئاتر و مترجم است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی از یکی از دانشگاه های آلمان است. او در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش فرهاد آئیش به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مائده طهماسبی متولد 1336 بابل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان تئاتر و مترجم است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی از یکی از دانشگاه های آلمان است. او در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش فرهاد آئیش به ایران بازگشت و فعالیت هنری خود را با کارگردانی نمایشنامه گزارش به فرهنگستان آغاز کرد. اولین فیلمی که مائده طهماسبی در آن ظاهر شد، دایره جعفر پناهی است، البته بعدها در آذر، او بازی کرد! دخترها فریاد نمی زنند، باد در چمنزار می وزد و سنتور محبوب تر شد. جالب است بدانید این زوج هنرمند یکی از غیررسمی ترین زوج های سینمایی هستند که می توان گفت با ست کردن لباس ها و همچنین زندگی عاشقانه خود عشق و همبستگی خود را نشان می دهند. اگر منظور از نمای کلی مائده طهماسبی هنرمند و جسور است و در انتخاب لباس، سلیقه و راحتی شخصی را در اولویت اول قرار می دهد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این زوج هنرمند و طراح صحنه و لباس زمانی که مائده طهماسبی در آلمان دانشجو بود در یکی از برنامه های تئاتر فرهاد آئیش با هم آشنا شدند و پس از سه سال آشنایی به پیشنهاد فرهاد آئیش با هم ازدواج کردند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جنجالی ترین استایل های این بازیگر و همسرش آشنا شوید.

سبک مائده طهماسبی

استایل شجاع مائده طهماسبی در چهلمین جشنواره فجر

مائده طهماسبی یکی از هنرمندان سینمای ایران است که با استایل و شخصیت جسورانه خود نشان داده است که یک زن می تواند سبک شخصی خود را آنطور که دوست دارد انتخاب کند و با خیال راحت در همه جا ظاهر شود. او اغلب هنرمندانه لباس می پوشد و با همسرش لباس می پوشد، البته پوشیدن لباس به این معنا نیست که آنها دقیقاً مانند یک لباس لباس می پوشند، بلکه به این معناست که استایل آنها یا گاهی اوقات رنگ های استایلشان با هم هماهنگ است. سبک هنری آزادی زیادی به افراد می دهد و آنها را به روند مد محدود نمی کند. هنرمندان مبانی بصری مانند تئوری رنگ، جلوه خطوط، نمادها و غیره را آموخته اند و این یادگیری ها وقتی با خلاقیت بی حد و حصر ترکیب شوند، نتایج شگفت انگیز و جذابی را ارائه می دهند.

سبک مائده طهماسبی

سبک مائده طهماسبی

مائده طهماسبی با لباس مردانه در جشنواره فجر

همانطور که در بالا اشاره کردیم، این زوج هنری به دور از محدودیت، اغلب استایل و پوشش خود را با هم ترکیب می کنند و اغلب برای شرکت در مراسم از سبک های هنری یا آوانگارد استفاده می کنند. این زوج لباس عجیب و غریبی به تن نمی کنند اما جسارت آنها در انتخاب لباس کاملا ستودنی است. این زوج هنری گاهی یک شلوار صندل و چکمه های چرمی بلند می پوشند و بیشتر اوقات هم چند لایه لباس می پوشند.

سبک مائده طهماسبی

سبک مائده طهماسبی

سبک سنتی مائده طهماسبی; لوازم جانبی اساس اصلی هنر شیک است.

یکی از ویژگی‌های افرادی که به سبک هنری لباس می‌پوشند، استفاده از لوازم سنتی و اصیل است، به طور کلی در همه فرهنگ‌ها استفاده از طرح‌ها و عناصر محلی بخشی از سبک هنری محسوب می‌شود. مائده طهماسبی جدا از انتخاب لباس، در انتخاب اکسسوری های استایل خود نیز بسیار مطمئن است. به عنوان مثال، پوشیدن گوشواره یا حتی کیف و کفش یا پوشیدن لباس هایی از پنبه و الیاف طبیعی، ما را به یاد این سبک آزاد می اندازد.

سبک مائده طهماسبی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک مائده طهماسبی قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.