افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

فراموش نکنید که پوشیدن رنگ نارنجی برای همه نیست / باید بدانید که چگونه شیک و جذاب باشید

  • کد خبر : 195145
فراموش نکنید که پوشیدن رنگ نارنجی برای همه نیست / باید بدانید که چگونه شیک و جذاب باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در واقع همان طور که انتخاب مدل لباس و سایر اقلام یک استایل مهم است، رنگ المان هایی که برای پوشیدن یا استفاده می کنیم نیز به همان اندازه مهم است و می تواند فوق العاده موثر باشد. اگر بخواهیم در مورد رنگ نارنجی صحبت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در واقع همان طور که انتخاب مدل لباس و سایر اقلام یک استایل مهم است، رنگ المان هایی که برای پوشیدن یا استفاده می کنیم نیز به همان اندازه مهم است و می تواند فوق العاده موثر باشد. اگر بخواهیم در مورد رنگ نارنجی صحبت کنیم، باید بگوییم که این رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد نیست. نارنجی به طور کلی ما را به یاد خورشید و شادی می اندازد، زیرا این رنگ را می توان در زیباترین لحظات روز دید و از طلوع و غروب خورشید گرفته تا انواع گل های زیبای نارنجی طبیعی یافت می شود. شاید رنگ نارنجی روی لباس چندان به چشم نیاید، اما می تواند همه را به منظم بودن و شادی دعوت کند. اگر شما هم از طرفداران این رنگ هستید یا حداقل فکر می کنید که این رنگ به شما می آید، اصلا از آن غافل نشوید زیرا حال شما را خوب می کند و دلیل کم طرفدار بودن آن خاص بودن آن است. شما می گویید نه پس، با ما همراه باشید تا همچنان به شما نشان دهیم که اگر نارنجی با رنگ مناسب ترکیب شود، چقدر می تواند زیبا باشد.

ترکیب نارنجی و آبی چقدر می تواند خوب باشد؟

نارنجی و آبی می توانند سازش خوبی باشند زیرا مکمل یکدیگر هستند و می توانند ترکیب های زیبایی ایجاد کنند. هر طیف رنگی از این دو رنگ می تواند هیجانی جدید و جذاب ایجاد کند و استفاده از ترکیب رنگ های نارنجی و آبی از شدت هر دو کاسته می شود و به همین دلیل با وجود اینکه رنگ های تند و تیز هستند، احساس آرامش می کنید. در حال ساختن هستند. اگر می خواهید بیشتر به چشم بیاید، استفاده از رنگ قوی تر از این ترکیب می تواند راز جذابیت شما باشد خانم زیبا.

1684224953_881_آیا-میدونی-یک-مانتو-نارنجی-با-چه-رنگ-با-ترکیب-میشود

نارنجی و بژ می توانند شما را سر و صدا کنند

در واقع استفاده از دو رنگ نارنجی، سیر و بژ می تواند کاملا با فصل پاییز ترکیب شود و از طرفی شخصاً در زمستان از این دو رنگ استفاده می کنم. به این ترتیب می توانید شلوار جین و شلوار آبی بپوشید و زیر شلوار جین یک هودی نارنجی با روسری نارنجی بپوشید. واقعا جالب خواهد بود.

درست است که آبی سرد است، اما گرمای این ترکیب می تواند شما را به مهمانی رنگ ها ببرد و حس جدیدی به شما بدهد. ویژگی این ترکیب این است که هم آقایان و هم خانم ها می توانند آن را بپوشند، بنابراین شما می توانید به راحتی استایل خود را با همسر یا نامزدتان هماهنگ کنید.

تحت عنوان

با رنگ نارنجی و مرجانی استایلی ایده آل ایجاد کنید

شاید پیش از این فکر می کردید که رنگ مرجانی را فقط می توان به عنوان رژ لب استفاده کرد، در حالی که استفاده از آن در کنار رنگ نارنجی می تواند برای شما در لباس ایده آل باشد و شما را نه تنها زیبا و جذاب، بلکه اعتماد به نفس شما را نیز افزایش دهد و جسارت شما را افزایش دهد. البته این را هم بگوییم که ترکیب این دو رنگ بیشتر برای فصل تابستان مناسب است و نه برای فصول سرد! پس بهتر است به فکر بهار باشید و عید را اینگونه بگذرانید زیرا هوا رو به گرم شدن است.

12-6-775x1024

نارنجی با رنگ عشق! مشکی چطور؟

یکی از انواع ترکیب رنگ های نارنجی که می توانید در مهمانی ها استفاده کنید، رنگ نارنجی با رنگ مشکی است که می توانید هم به صورت یک دست و هم به صورت ترکیبی استفاده کنید. مطمئن باشید این دو رنگ منظره فوق العاده ای برای شنا ایجاد خواهند کرد.

با استفاده از این حالت، از آنجایی که این ترکیب حس لوکس بودن را القا می کند، بهتر است از آن در کنار لوازم جانبی لوکس برای تکمیل ظاهر خود استفاده کنید. حالا چه جالب؟ شما می توانید این ترفند را برعکس یاد بگیرید.

به عنوان مثال، استفاده از لباس ها و لوازم جانبی با رنگ های مکمل نارنجی و آبی. این را بدانید که اکسسوری های نارنجی زیبا هستند و از آنجایی که تنوع زیادی دارند، می توانید به راحتی از بین آن ها انتخاب کنید و لذت ببرید.

mallaki9



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.