افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

آغاز فروش خودروهای وارداتی به متقاضیان جدید + جزئیات – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 195027
آغاز فروش خودروهای وارداتی به متقاضیان جدید + جزئیات – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه شماره ۲ سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، ثبت نام جدید عرضه خودروهای وارداتی مازاد برای فروش فوری با حداکثر زمان تحویل ۳ ماهه از امروز آغاز می شود. در اطلاعیه این سامانه آمده است: کلیه واجدین شرایط ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودرو (مصوب پانصد و چهل و سومین […]

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه شماره ۲ سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، ثبت نام جدید عرضه خودروهای وارداتی مازاد برای فروش فوری با حداکثر زمان تحویل ۳ ماهه از امروز آغاز می شود.

در اطلاعیه این سامانه آمده است: کلیه واجدین شرایط ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودرو (مصوب پانصد و چهل و سومین جلسه شورای رقابت)، از روز دوشنبه مورخ 1402/11/16 لغایت ساعت 23:59 روز جمعه. 1402.11.20 می توانید ثبت نام کرده و از سبد کالای اعلام شده اولویت انتخاب کنید.

متقاضیان باید از روز یکشنبه مورخ 15/11/1302 تا ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 18/11/1302 یکی از حساب‌های خود را در شعب بانک‌های واجد شرایط اعلام شده در سامانه به نام خودروی وارداتی و مبلغ پنج هزار میلیون ریال مسدود کنند. . .

محاسبه قیمت نهایی فروش خودروهای وارداتی در مبادی ورودی واحد: ریال

تبصره 1- قیمت مندرج در جدول قیمت نهایی در مبادی ورودی به اضافه هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ارسال از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … می باشد. ، به قیمت های فوق اضافه می شود، این امکان وجود دارد که واردکنندگان با رعایت ضوابط اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده خودرو نسبت به دریافت و تحویل به موقع خودرو اقدام کنند.

قیمت محاسباتی فروش خودروهای وارداتی در مبادی ورودی واحد: ریال

شروع فروش خودروهای وارداتی به متقاضیان جدید + جزئیات

تبصره 2- قیمت فاکتور اعلامی عبارت است از قیمت در مبادی ورودی و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و غیره. در هنگام صدور فاکتور نهایی قیمت ها ثابت و تایید می شود. . اضافه خواهد شد. واردکنندگان می توانند پس از دریافت تماس اولیه با متقاضی قرارداد منعقد کنند و 50 درصد قیمت فاکتور را دریافت کنند.

تبصره 3- قیمت نهایی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته و بر اساس آخرین قوانین و مقررات تعیین و در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره 4- عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر 5 روز پس از فراخوان به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت انتخاب خودروی وارداتی منتخب حذف خواهد شد.

تبصره 5- کلیه شرکتهای واردکننده موظفند در خصوص تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

تبصره 6- با وکالتنامه، حساب اولیه و ثبت نام در سامانه یکپارچه، تعهدی برای انتقال خودرو ایجاد نمی کند.

تبصره 7- بر اساس ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی طرح مالیاتی علیه پولشویی و عواید سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار نهادهای ذیربط قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.