افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

9 پروژه عمرانی و خدماتی در شفت به بهره برداری رسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 195019
9 پروژه عمرانی و خدماتی در شفت به بهره برداری رسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر ظهر یکشنبه با حضور مسئولین شهرستان از 9 طرح مردمی. سود در مناطق مختلف و با اعتباری بیش از 14 میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید. این پروژه ها شامل 2 طرح زیرسازی و آسفالت راه روستایی، طرح […]

به گزارش خبرنگار مهر ، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر ظهر یکشنبه با حضور مسئولین شهرستان از 9 طرح مردمی. سود در مناطق مختلف و با اعتباری بیش از 14 میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل 2 طرح زیرسازی و آسفالت راه روستایی، طرح کارگاه تولید پوشاک (کارآفرینی)، طرح کارگاه نجاری، طرح خدمات چاپ بنر، فاز دوم ساختمان اداری سپاه، طرح احداث ترانسفورماتور و کابل برق و … یک طرح عیب یابی راه حل: برق ضعیف، مسکن برای افراد محروم و یک ایستگاه هواشناسی در شهر دیدم با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین 2 پروژه زیرسازی و روسازی راه های روستایی به طول 1.2 کیلومتر در شهرستان. چوبر و طول این شهر 1.2 کیلومتر است. درود خان با اعتباری حدود 3 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی دیدم اجرا، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

طرح کارگاه تولید پوشاک با اعتبار 500 میلیون تومان از کمیته امداد و با اشتغال دائم 3 نفر، کارگاه نجاری با اشتغال 4 نفر با اعتبار 1.2 میلیارد تومان، چاپخانه بنر با اشتغال 2 نفر با اعتباری بالغ بر 1000 میلیون و 200 میلیون تومان توسط سپاه پاسداران در شهرستان دیدم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فاز دوم ساختمان اداری 3 طبقه سپاه در شهرستان دیدم با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید و توسط سپاه ساخته شد.

همچنین طرح احداث ترانس و کابل برق و رفع مشکل کمبود برق روستای شالده با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان از اداره برق و سایت (ایستگاه) هواشناسی امامزاده اسحق با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان. بیش از 2 میلیارد نفر جمعیت و یک واحد مسکونی برای محرومان روستا چینرود خان بالا توسط بسیج سازندگی و سپاه با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.