افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » اعزام دختران به مسابقات ترامپولین آسیایی

  • کد خبر : 195013
اسمارتک نیوز » اعزام دختران به مسابقات ترامپولین آسیایی

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، زهرا اینچه دارگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در نشست عمومی و سالانه هیئت ژیمناستیک استان زنجان به تشریح اقدامات و موفقیت های دوران ریاست این فدراسیون پرداخت و اظهار داشت: اهداف تعیین شده در برنامه هاست. زودتر از موعد مقرر، اما مسائلی وجود داشت که باعث ایجاد موانعی شد که […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، زهرا اینچه دارگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در نشست عمومی و سالانه هیئت ژیمناستیک استان زنجان به تشریح اقدامات و موفقیت های دوران ریاست این فدراسیون پرداخت و اظهار داشت: اهداف تعیین شده در برنامه هاست. زودتر از موعد مقرر، اما مسائلی وجود داشت که باعث ایجاد موانعی شد که باید در آینده برطرف شوند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با تاکید بر اینکه در دوره ای که از فدراسیون رفت بی عدالتی در پرداخت ها به هیئت زنجان به دلیل عملکرد وی صورت گرفت و در واقع این هیئت چیزی دریافت نکرد، افزود: تلاش می کند این مشکلات را برطرف کند. مشکلات، اما زمان می برد.

وی از برنامه ریزی برای ساماندهی 300 هزار ورزشکار در رشته ژیمناستیک در سال آینده با کمک هیئت ها خبر داد و اظهار داشت: ماراتن اعزام به مسابقات بین المللی آغاز شده و تلاش می شود تعداد قهرمانان این رشته افزایش یابد.

درگاهی با تاکید بر مسئولیت بزرگ پذیرش کرسی ها گفت: در پذیرش این کرسی ابتدا باید توانایی انجام وظایف این کرسی ها را داشت.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک به اعضای تیم هشدار داد که مسیر موفقیت از تیم می گذرد و ادامه داد: یادمان باشد به جای رقابت تیمی باید به میادین بین المللی برسیم و در آن مراحل به رقابت بپردازیم تا موفقیت خود را تضمین کنیم.

وی از برنامه اعزام دختران به مسابقات ترامپولین قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: اعزام این ورزشکاران در اردیبهشت ماه برنامه ریزی شده و با مشخص شدن نوع پوشش پیشنهادی عملیاتی می شود.

گفتنی است در این جلسه سرپرست تیم ژیمناستیک استان زنجان به ارائه گزارش کار سال گذشته و تشریح برنامه های آتی پرداخت و گفت: این تیم دارای 4851 ورزشکار سازماندهی شده بیش از 2500 نفر بانوان می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.