افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

سرمایه گذار برجسته: ارزش دلار آمریکا برای 2-3 سال کاهش می یابد

  • کد خبر : 19484
سرمایه گذار برجسته: ارزش دلار آمریکا برای 2-3 سال کاهش می یابد

استنلی دراکن میلر، یکی از سرمایه گذاران مشهور آمریکایی، که به “دراک” نیز معروف است، معتقد است که ارزش دلار آمریکا در 2 تا 3 سال آینده کاهش می یابد و به همین دلیل شاخص DXY را کوتاه کرده است. گزارش کردن دیلی هودل و به نقل از فایننشال تایمز، دراکن میلر معتقد است که […]

استنلی دراکن میلر، یکی از سرمایه گذاران مشهور آمریکایی، که به “دراک” نیز معروف است، معتقد است که ارزش دلار آمریکا در 2 تا 3 سال آینده کاهش می یابد و به همین دلیل شاخص DXY را کوتاه کرده است.

گزارش کردن دیلی هودل و به نقل از فایننشال تایمز، دراکن میلر معتقد است که دلار آمریکا در سال های اخیر عملکرد خوبی داشته است، اما اکنون در آستانه یک دوره اصلاح طولانی مدت است.

دراکن میلر در کنفرانسی در اسلو نروژ گفت:

یکی از پیش بینی های من کاهش ارزش دلار آمریکا است. روند ارز معمولاً 2 یا 3 سال ادامه دارد. دلار آمریکا برای مدت طولانی عملکرد خوبی داشته است.

در سال 1992، دراکن میلر با سرمایه گذار مشهور جورج سورس همکاری کرد و بیش از 1 میلیارد دلار در تجارت معروفی که پوند انگلیس را کوتاه کرد، به دست آورد.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!


ثبت نام

حالا او قصد دارد با فروش دلارهای قرض گرفته شده، سود کسب کند. این سرمایه گذار معتقد است که مقامات آمریکایی از دلار به گونه ای در عرصه جهانی استفاده کرده اند که باعث ناراحتی سایر کشورها شده است. وی همچنین انتظار دارد که قانونگذاران آمریکایی در نهایت نرخ بهره را کاهش دهند که این امر باعث کاهش قیمت دلار خواهد شد. میلر بر این باور است که اکنون زمان مناسبی برای ادامه طلاست.

مدیر اسبق دوکسن کپیتال در این کنفرانس گفت که معتقدم آمریکا به زودی رکود اقتصادی را تجربه خواهد کرد. به گفته دراکن میلر، این رکود ناگهانی و ناپایدار خواهد بود و در این مدت فراز و نشیب های زیادی را تجربه خواهیم کرد.

تعدادی دیگر از تحلیلگران برجسته اقتصاد کلان نیز نظری مشابه با دراکن میلر دارند. استفن جن و جوآنا فریره از شرکت مدیریت دارایی Eurizon SLJ Capital در آخرین گزارش خود اعلام کردند که ذخایر دلاری کشورهای جنوب جهانی از جمله آسیا، آمریکای لاتین، آفریقا، کارائیب و جزایر اقیانوس آرام کاهش یافته است. .

در این گزارش آمده است:

در سال 2022، سهم بازار دلار به عنوان ارز ذخیره جهانی کاهش قابل توجهی را تجربه کرد. این احتمالاً به دلیل استفاده از آن در تحریم ها است. اقدامات آمریکا و متحدانش علیه روسیه کشورهای دارای ذخایر دلاری را شوکه کرده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-01 11:32:21

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.