افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

چالش جدی وزنه برداری با اختلاف نظر کادرفنی و کمیته فنی

  • کد خبر : 194685
چالش جدی وزنه برداری با اختلاف نظر کادرفنی و کمیته فنی

به نظر می رسد اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری و کادر فنی تیم ملی در خصوص اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان به نتیجه واحدی نرسیده اند و اکنون این مسئولیت بر عهده رئیس فدراسیون وزنه برداری است. فدراسیون برای حل چالش به گزارش ایسنا، به نظر می رسد تیم ملی وزنه […]

به نظر می رسد اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری و کادر فنی تیم ملی در خصوص اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان به نتیجه واحدی نرسیده اند و اکنون این مسئولیت بر عهده رئیس فدراسیون وزنه برداری است. فدراسیون برای حل چالش

به گزارش ایسنا، به نظر می رسد تیم ملی وزنه برداری درگیر اختلاف نظر کادرفنی تیم ملی و کمیته فنی است که شاید چالشی جدی برای فدراسیون سجاد انوشیروانی باشد.

کمیته فنی فدراسیون چند هفته پیش به چالوس سفر کرد و در جریان بازدید از اردوی تیم ملی با کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 ازبکستان نیز دیدار و گفت و گو کرد که نتیجه این دیدار بر اساس اعلام فدراسیون چنین بود: «برای مسابقات قهرمانی آسیا به تشخیص مربیان، افرادی که در چرخه کسب سهمیه با شانس کسب مدال هستند، باید در ترکیب «تیم‌های مردان و زنان» قرار بگیرند. و بحث اعزام کامل تیم های بدون احتمال مدال به تایید کمیته خواهد رسید. تکنسین نرسید.»

نظرات متفاوت مربی و اعضای کمیته فنی

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی در آستانه این مسابقات تنها نام سه بازیکن جوان زیر 20 سال را اعلام کرد. علیرضا عباسپور، علی عالی پور و عبدالله بیرانوند سه وزنه بردار جوان ایرانی هستند که در این رقابت ها حضور خواهند داشت و هیچ یک از وزنه برداران مطرح، حتی آنهایی که مدت زیادی در سربازی بوده اند، در این هیئت جایگاهی نداشتند.

نصیرشلال در واکنش به این تصمیم به ایسنا گفت: در آخرین جلسه کمیته فنی قرار شد اعضای کمیته فنی نظر خود را اعلام کنند که نتایج رکورد را هم برای اعضا و رئیس فدراسیون ارسال کردیم و بعد از جلسه که داشتند، برخی از اسامی که امکانات و شرایط بهتری دارند اعلام کردند بله و اسامی از کادر مربیان کم شد و در نهایت به این سه نفر رسیدیم.

این انتخاب نصیرشلال واکنش برخی اعضای کمیته فنی را در پی داشت. حسین رضازاده رئیس کمیته فنی گفت: اختیارات کامل را به سرمربیان دادیم تا مدال آوران و کسانی را که به دنبال کسب سهمیه المپیک هستند انتخاب کنند و در انتخاب اسامی و تعداد بازیکنان دخالتی نداشتیم. و مربیان هر دو تیم مردانه از اختیارات کامل برخوردارند.” و به زنان دادیم.»

حسین توکلی یکی از اعضای کمیته فنی نیز واکنش نشان داد و گفت: اینکه ما نام برده ایم صحت ندارد، کمیته فنی درباره اعزام کسانی که شانس مدال دارند و برای کسب سهمیه المپیک می جنگند صحبت کرد و ما نامی از آنها نبردیم. ما هیچکس را هم حذف نکردیم و به کسی دستور ندادیم که در تیم باشد.

مسئولیت تیم در مسابقات قهرمانی آسیا کیست؟

هر چند سرمربی تیم ملی می گوید اختلافی بین کمیته فنی و کادرفنی وجود ندارد، فقط اختلاف سلیقه است اما برخی اظهارنظرها رنگ دلخوری دارد. مثلا رضازاده می گوید باید از سرمربی پرسید که این سه نفر را بر چه اساسی انتخاب کرده است.

از طرفی نصیر شلال هم می گوید در نهایت کادر فنی باید پاسخگو باشد، البته وقتی کمیته فنی و رئیس فدراسیون نظر قاطع می دهند باید مسئولیت تیمی که می رود را هم بپذیرند. به مسابقات ناقص یا کامل.

چالشی جدی پیش روی انوشیروانی

با توجه به صحبت های مربی و اعضای کمیته فنی به وضوح مشاهده می شود که بین اعضا اختلاف نظر وجود دارد، البته بهتر بود هر موضوعی در همان جلسه کمیته فنی حل می شد. . و این اختلاف نظر در آستانه اعزام تیم به این شکل خود را نشان داد.

سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون درباره اتفاق بین کادرفنی تیم ملی و کمیته فنی اظهار نظری نکرده است.

کمیته فنی و کادرفنی تیم ملی وزنه برداری متشکل از چهره های مطرح است و این حس خوب نیست که در جلسات آنها مسائل حل نشده یا حرف های ناگفته ای وجود داشته که در نهایت به رسانه ها کشیده شده است. اختلاف نظرها، سلیقه ها، دلخوری ها یا هر چیزی که می شود مطرح کرد باید در همین جلسات کمیته فنی حل شود وگرنه تبدیل به چالش و نیمکت می شود.

با بازگشت انوشیروانی از ازبکستان باید دید در مواجهه با این اتفاق چه تصمیمی مدیریتی خواهد گرفت و چگونه به این چالش بین کمیته فنی و کادرفنی تیم ملی پایان خواهد داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.