افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

واکنش صنعا به تجاوز نظامی گسترده ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به یمن – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 194555
واکنش صنعا به تجاوز نظامی گسترده ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به یمن – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترعلی در پاسخ به تجاوزات نظامی گسترده ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به خاک یمن القهومیکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از مقابله نیروهای مسلح یمن با متجاوزان خبر داد. القهوم وی با هشدار به ائتلاف متجاوز که توسط آمریکا و انگلیس تشکیل شده است، گفت: این جنگ علنی علیه […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترعلی در پاسخ به تجاوزات نظامی گسترده ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به خاک یمن القهومیکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از مقابله نیروهای مسلح یمن با متجاوزان خبر داد.

القهوم وی با هشدار به ائتلاف متجاوز که توسط آمریکا و انگلیس تشکیل شده است، گفت: این جنگ علنی علیه یمن است و متجاوزان باید منتظر عواقب این حملات و پاسخ نظامی یمن باشند.

از طرفی محمد البخیتییکی از اعضای دفتر سیاسی انصارالله یمن بار دیگر بر ادامه عملیات علیه رژیم صهیونیستی تا پایان تجاوزات این رژیم به غزه تاکید کرد.

البخیتی وی گفت: عملیات ما علیه رژیم صهیونیستی تا پایان تجاوز به غزه به هر قیمتی ادامه خواهد داشت.

در همین راستا، شبکه خبری سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که ائتلاف بین ایالات متحده و بریتانیا در 10 مورد به بیش از 30 هدف دست یافته است. نقطه جداگانه، مجزا یمن را هدف قرار دادند.

به گزارش این شبکه خبری آمریکایی، مقامات آمریکایی مدعی شده اند که این حملات مراکز فرماندهی و انبارهای تسلیحاتی نیروهای مسلح یمن را هدف قرار داده است که برای حمله به خطوط دریایی دریای سرخ مورد استفاده قرار گرفته است.

به گفته مقامات آمریکایی، این حملات با کمک ناو هواپیمابر آیزنهاور مستقر در منطقه انجام شده است.

لازم به ذکر است که ائتلاف نظامی آمریکا و انگلیس در ساعات اولیه بامداد یکشنبه به چندین نقطه از یمن حمله کردند و جنبش انصارالله یمن نیز در پاسخ به این تجاوز نظامی از وعده مقابله نظامی علیه متجاوزان خبر داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.