افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

دولت در انتخابات از هیچ حزب سیاسی حمایت نمی کند – تابناک

  • کد خبر : 194408

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عبدالله مرادی در جلسه امروز (14 بهمن ماه) ستاد انتخابات استان کرمانشاه به چند نکته مهم تا روز انتخابات اشاره کرد و افزود: اولین و مهمترین نکته بی طرفی مناظره در انتخابات است که تا روز انتخابات برگزار می شود.» انتخابات باید با جدیت دنبال شود. وی با […]

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عبدالله مرادی در جلسه امروز (14 بهمن ماه) ستاد انتخابات استان کرمانشاه به چند نکته مهم تا روز انتخابات اشاره کرد و افزود: اولین و مهمترین نکته بی طرفی مناظره در انتخابات است که تا روز انتخابات برگزار می شود.» انتخابات باید با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه بی طرفی در انتخابات یک اصل بسیار مهم تلقی می شود، افزود: دولت هیچ نامزدی در انتخابات ندارد و از هیچ حزب سیاسی حمایت نمی کند و تنها مخزن رای مردم خواهد بود.

مرادی با بیان اینکه بی طرفی یکی از مهم ترین شاخص های سلامت انتخابات است که نباید کوچک ترین خدشه ای به آن وارد شود، تاکید کرد: با توجه به بافت قومی و قبیله ای استان کرمانشاه، تعصبات از سوی برخی مدیران قابل مشاهده است. که به این سمت میروند، استانداران باید همه چیز را به دقت رصد کنند و بر فعالیت مدیران نظارت کنند تا سوگیری صورت نگیرد.

وی با قدردانی از دست اندرکاران روند انتخابات در استان گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در استان کرمانشاه انجام شده و دغدغه ما در این استان کمتر از استان های دیگر است. در مجموع استان کرمانشاه در اکثر شاخص های انتخاباتی پیشتاز است و این قابل ستایش است.

مرادی افزود: در فاصله 22 بهمن تا 20 اسفند باید به برخی نهادها از جمله شهرداری توجه ویژه شود که باید تبلیغات محیطی مناسبی در خصوص اطلاع رسانی انتخابات داشته باشند.

وی افزود: همچنین در این دوره زمانی باید فضای بحث و فضاهای آزاداندیشی در دانشگاه ها ایجاد شود. این برنامه ها در طول سال در دانشگاه ها اجرا می شود و محدود به زمان انتخابات نیست، اما این روزها پیش بینی می شود که دوباره روی این برنامه ها تمرکز شود.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور همچنین به ایده استانی کمک به خانواده در روز رای گیری اشاره کرد و گفت: صندوق های رای باید به مراکز پرجمعیت مانند کارخانه ها، نیروگاه ها، ندامتگاه ها و … برده شود. کاری است که در استان های دیگر انجام می شود اما روز رای گیری باید با ایجاد فضای پرشور و شادی خانوادگی همراه باشد، ایده ای است که از سوی استان کرمانشاه مطرح و دنبال شد و امیدواریم شاهد برنامه های مشابهی باشیم. در سایر استان ها و استان ها نیز. .

مرادی با تاکید بر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: در این شرایط مسئولان باید بدبینانه ترین سناریو را در پیش بینی های خود لحاظ کنند تا با کمترین مشکلات ممکن مواجه شویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.