افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

جزئیات قتل یک جوان در حمله اراذل و اوباش خشن / سرنخ منتهی به عاملان جنایت + جزئیات

  • کد خبر : 194397
جزئیات قتل یک جوان در حمله اراذل و اوباش خشن / سرنخ منتهی به عاملان جنایت + جزئیات

به گزارش رکنا، چهارشنبه 20 بهمن 1402 خبر درگیری خونین در پارک ولایت به پلیس اعلام شد بر اساس این گزارش تیمی متشکل از ماموران 152 کلانتری خانی آباد به محل حادثه اعزام شدند. ماموران در محل جنایت جسد بی جان مردی جوان را پیدا کردند که به گفته شاهدان حاضر در صحنه جنایت پس […]

به گزارش رکنا، چهارشنبه 20 بهمن 1402 خبر درگیری خونین در پارک ولایت به پلیس اعلام شد بر اساس این گزارش تیمی متشکل از ماموران 152 کلانتری خانی آباد به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در محل جنایت جسد بی جان مردی جوان را پیدا کردند که به گفته شاهدان حاضر در صحنه جنایت پس از درگیری با چند سارق جوان موتورسیکلت برای سرقت گوشی موبایلش مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود. مرد غرق در خون به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه پس از 3 روز تلاش پزشکان بی نتیجه ماند و جان باخت.

این گزارش پس از تایید مرگ تلخ این پسر شهروند 18 ساله آدم کشی به محقق محمدمهدی براء این را بند 3 دادسرای جنایی گزارش کرده است.

بازپرس ویژه قتل در سردخانه بیمارستان جسد مرد جوانی پیدا شد که به گفته پزشکان به دلیل شدت جراحات ناشی از جسم تیز جان خود را از دست داد.

به گفته بازپرس برا، از همان ساعات اولیه گزارش درگیری خونین و سرقت گوشی تلفن همراه، ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی لازم در جستجوی سارقان خشن، موفق به شناسایی پلاک خودرو شدند. موتور سیکلت یکی از آنها از متهمان سارق و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

متهم در بازجویی های اولیه به سرقت و اقدام به قتل مرد جوان اعتراف کرد و آدرس یکی از همدستانش را نیز در اختیار پلیس قرار داد.

بر اساس این گزارش و تایید بازپرس ویژه قتل محمدمهدی برا از بند 3 بازپرسی دادسرای امور جنایی، 2 متهم دستگیر و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در حال شناسایی و دستگیری عامل اصلی هستند. نویسندگان از این قتل خونین در بستان ولایت.

جزئیات بیشتر در مورد این قتل خونین به زودی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.