افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

نشست فعالان و نخبگان دانشجویی به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد.

  • کد خبر : 194347
نشست فعالان و نخبگان دانشجویی به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری نشست دانشجویی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و در سالن آمفی تئاتر ساختمان اداری این واحد دانشگاهی برگزار شد. این برنامه با سخنرانی حاج حسین یکتا راوی راوی دفاع مقدس در نشست فعالان علمی، فرهنگی، سیاسی و نخبگان […]

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری نشست دانشجویی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و در سالن آمفی تئاتر ساختمان اداری این واحد دانشگاهی برگزار شد.

این برنامه با سخنرانی حاج حسین یکتا راوی راوی دفاع مقدس در نشست فعالان علمی، فرهنگی، سیاسی و نخبگان دانشجویی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه و میهمانانی از جبهه فرهنگی چهارمحال و چهارمحال اجرا شد. بختیاری. استان

در ابتدای این برنامه، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ضمن تبریک و خیر مقدم به میهمانان این برنامه گفت: دهه مبارک فجر سرآغاز برپایی انقلاب الهی با الهام از حماسه بزرگ حسینی با رهبری نبوی امام خمینی (ره) و حمایت مردم بویژه خون ها. پاک شهدا در بار نشسته بود.

نشست فعالان و نخبگان دانشجویی به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با وحدت کلمه، حقیقت جویی و استبداد ستیزی، سرمشق و مبنایی برای بیداری و آزادیخواهی ملت های ستمدیده در سراسر جهان شد و امروز بر سر جاده. برای گام دوم انقلاب، لازم است جامعه دانشگاهی به نقش مهم و بی بدیل خود در تحقق تمدن نوین اسلامی، تجدید میثاق با امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری پی ببرد. استان، وظیفه ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

در ادامه حسین یکتا راوی دفاع مقدس گفت: در فتنه زن و زندگی و آزادی بسیاری مشکوک شدند و دشمن برای اولین بار بزرگترین جنگ ترکیبی، شناختی و فکری را علیه اولین کشوری که مقام معظم رهبری فرمودند به راه انداخت. : آنها را باید دستان مریزاد نامید. معادلات او درست بود، اما محاسباتش نادرست بود.

یکتا خطاب به فعالان و نخبگان دانشجویی گفت: دانشجویی که شب راحت بخوابد دانشجوی سازمان یافته نیست. دانشجوی سازمان به دلیل ضعف و خستگی باید شب کار کند. هرکسی که شب راحت بخوابد باید در آگاهی از رسالت خود شک کند.

نشست فعالان و نخبگان دانشجویی به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد.

این راوی دفاع مقدس نقش دانشجویان را در ایجاد فضای وجدان در جامعه و دانشگاه برجسته کرد و توسعه این فضا را با شناخت دقیق مسئولیت هر فرد مرتبط دانست.

خبرنگار: سپیده اسماعیلی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.