افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

روز فرجامی در فیلم فجر/جشنواره با جواد عزتی مایه خنده شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 194200
روز فرجامی در فیلم فجر/جشنواره با جواد عزتی مایه خنده شد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر دومین روز خود را جمعه سیزدهم بهمن ماه برگزار کرد و در آن روز میزبان ۴ فیلم بود که برای اصحاب رسانه و منتقدان به نمایش درآمد. روز دوم فیلم فجر به نام فریماه فرجامی طبق برنامه ریزی های انجام شده، چهل و دومین […]

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر دومین روز خود را جمعه سیزدهم بهمن ماه برگزار کرد و در آن روز میزبان ۴ فیلم بود که برای اصحاب رسانه و منتقدان به نمایش درآمد.

روز دوم فیلم فجر به نام فریماه فرجامی

طبق برنامه ریزی های انجام شده، چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر دومین روز این رویداد سینمایی را به نام فریماه فرجامی، بازیگر فقید سینمای ایران برگزار کرد.

در این مراسم مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره از خانواده فرجامی تشکر کرد.

خنده در جشنواره فیلم فجر با «تمساح خونین»

فیلم سینمایی «تمساح خونین» اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی جمعه سیزدهم بهمن ماه در سالن کنفرانس برج میلاد اکران شد. این فیلم کمدی توانست نظر اهالی رسانه و منتقدان را به خود جلب کند و لحظات و موقعیت های طنز فیلم بارها باعث خنده تماشاگران شد.

گلایه از سیستم صوتی برج میلاد

در نشست خبری فیلم در روز اول و دوم چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، یکی از انتقاداتی که چندین بار تکرار شد، مربوط به سیستم صوتی سالن کنفرانس برج میلاد بود. این انتقاد به ویژه از سوی آهنگسازان فیلم ها مطرح شده است. در دومین روز از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، آهنگسازان فیلم های «تابستان همان سال» و «بی آبادان» از شرایط صوتی سالن انتقاد کردند.

روز فرجامی در فیلم فجر/جشنواره با جواد عزتی خنده ام گرفت

2 بازیگر کودک که مورد تقدیر قرار گرفتند

رایان سرلک و رونیکا بهرام زاده بازیگران کودک فیلم «تابستان همان سال» از جمله چهره هایی بودند که در دومین روز از چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر مورد توجه رسانه ها و منتقدان قرار گرفتند. این 2 بازیگر در نشست رسانه ای به خاطر حرف های جذابشان دوست داشتن که آنها داشتند، چندین بار مورد تشویق مردم قرار گرفتند.

یکی از عبارات رایان سارلک با سرگردانی به سوالی درباره سخت ترین سکانس فیلم پاسخ داد: «تابستان همان سال را در «زمستان همان سال» فیلمبرداری کردیم.

روز فرجامی در فیلم فجر/جشنواره با جواد عزتی خنده ام گرفت

غرفه هایی که شکل می گیرند

غرفه های در نظر گرفته شده برای رسانه های مختلف در چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر در روز دوم شکل بهتری به خود گرفت و رسانه های متعددی در غرفه های آنها مستقر شدند و بازار مصاحبه تصویری با شرکت کنندگان، فیلمسازان و عوامل فیلم رواج داشت.

روز فرجامی در فیلم فجر/جشنواره با جواد عزتی خنده ام گرفت

«بی باد» و نظرسنجی رسانه ای

نشست رسانه ای فیلم سینمایی «بی تن» به کارگردانی مرتضی علیزاده نیز با حاشیه هایی همراه بود. یکی از این جنبه های فرعی سوال کاظم دانشی از خبرنگاران و منتقدان حاضر در جلسه بود. وی از حاضران خواست نظر خود را در مورد اینکه آیا فیلم «بی تن» لیاقت حضور در بخش سودای سیمرغ را دارد یا خیر بیان کنند و اکثریت مخاطبان با تشویق پاسخ مثبت خود را دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.