افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

کشف بیش از 514 تن مواد مخدر در 9 ماهه امسال – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 194191
کشف بیش از 514 تن مواد مخدر در 9 ماهه امسال – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد زارعی معاون مبارزه با تدارکات و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در این مدت یک هزار و ۶۷۷ باند و گروه توزیع کننده مواد مخدر در سراسر کشور شناسایی و منهدم شده است. وی افزود: بیشترین حجم مواد از نوع تریاک 331 هزار و 571 کیلوگرم […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد زارعی معاون مبارزه با تدارکات و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در این مدت یک هزار و ۶۷۷ باند و گروه توزیع کننده مواد مخدر در سراسر کشور شناسایی و منهدم شده است.

وی افزود: بیشترین حجم مواد از نوع تریاک 331 هزار و 571 کیلوگرم بوده که 64 درصد مواد کشف شده را شامل می شود.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد ادامه داد: در این مدت ۷۵ هزار و ۱۴۲ کیلوگرم حشیش، ۱۱ هزار و ۸۷۹ کیلوگرم مرفین، ۲۸ هزار و ۳۵۸ کیلوگرم شیشه و ۹ هزار و ۷۷۷ کیلوگرم هروئین کشف شد.

زارعی افزود: از مجموع این کشفیات 466 تن در هر لطفا41 نفر توسط وزارت اطلاعات و بقیه توسط سایر نیروهای مسئول درگیری کشته شدند.

وی گفت: در این راستا 443 هزار و 596 قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و دستگیر شده اند که 83 درصد این افراد قاچاقچی و جزء شبکه های قاچاق و توزیع مواد مخدر هستند. همچنین در این مدت ۱۶ هزار و ۴۶۵ دستگاه خودرو و ۶۷۲ قبضه سلاح توقیف شد.

این موقعیت مسئول وی در این ستاد گفت: 74 درصد کشفیات از طریق اقدامات اطلاعاتی، 24 درصد با اقدامات پلیسی و 2 درصد از طریق رزم انجام شده است.

زارعی بیان کرد: در 9 ماهه امسال 48 درصد کشفیات در شرق، 22 درصد در حاشیه شرقی و 30 درصد در سایر استان های کشور کشف شده است.

وی در پایان گفت: کشف 70 درصد مواد مخدر در مناطق شرقی کشور نشان دهنده تلاش و فعالیت جمهوری اسلامی ایران در راستای کنترل مرزها و افزایش تمرکز یگان های عملیاتی در مناطق منتهی به شرق کشور وعده کاهش انتقال مواد مخدر به مناطق عمیق کشورمان را داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.