افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

یارانه بگیران از وام 70 میلیونی رئیسی عقب نخواهند ماند

  • کد خبر : 194173
یارانه بگیران از وام 70 میلیونی رئیسی عقب نخواهند ماند

خبرنگار شکیبا باخالزاده: فروش اوراق گواهی سپرده ویژه با نرخ سود 30 درصد از روز چهارشنبه 20 بهمن ماه سال جاری در شعب بانک رفاه آغاز شد. پرداخت سود این گواهی سپرده ماهیانه است و ویژگی مهم آن علاوه بر نرخ سود، امکان بازخرید قبل از سررسید در شعب بانک در سراسر کشور است. دارندگان […]

خبرنگار شکیبا باخالزاده: فروش اوراق گواهی سپرده ویژه با نرخ سود 30 درصد از روز چهارشنبه 20 بهمن ماه سال جاری در شعب بانک رفاه آغاز شد.

پرداخت سود این گواهی سپرده ماهیانه است و ویژگی مهم آن علاوه بر نرخ سود، امکان بازخرید قبل از سررسید در شعب بانک در سراسر کشور است.

دارندگان این گواهی سپرده می توانند از آن به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات بانکی استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر به شعب بانک رفاه در سراسر کشور مراجعه کنید و یا با مرکز خدمات مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره 8525-021 تماس بگیرید.

بانک مرکزی دو روز پیش با هدف تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، صدور گواهی سپرده ویژه با نرخ سود حساب بانکی 30 درصد در سال (پرداخت سود ماهانه) را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

بانک ها می توانند از روز چهارشنبه 11 بهمن 1402 این اوراق را به مدت 7 روز کاری بفروشند.

بر اساس دستورالعمل صدور گواهی سپرده ویژه که به شبکه بانکی ابلاغ شده است، بانک ها می توانند این اوراق را برای تامین سرمایه در گردش پروژه های زودبازده منتشر کنند و در پایان مهلت مشارکت سود نهایی سه خواهد بود. این گواهی سپرده را علاوه بر 30 درصد سود علی الحساب به خریداران تحویل می دهد و در شعب بانک ها پرداخت می شود.

ویژگی بارز این گواهی سپرده این است که می توان آن را قبل از سررسید در شعب بانک ها بازخرید کرد. با اجرای این طرح مشارکت مردم در تامین مالی طرح های تولیدی کشور تضمین می شود.

دارندگان این گواهی می توانند از آن به عنوان وثیقه برای اخذ تسهیلات بانکی استفاده کنند.

بانک مرکزی به منظور تامین مالی سرمایه در گردش طرح های اقتصادی با بازدهی مناسب، سهمیه 200 میلیارد تومانی برای کلیه بانک های کشور برای صدور گواهی سپرده ویژه صادر کرد.

همچنین در چارچوب تامین مالی پروژه های پیشرانه و ژنراتورهای با راندمان بالا، مبلغ 80 میلیارد تومان برای صدور این گواهینامه به بانک های منتخب اعطا شد.

برای همه 30 تا 200 میلیون وام بدهید

بانک تجارت در چارچوب طرح صبا خدمات تعمیر و نوسازی املاک، خرید کالاهای بادوام مصرفی و خدمات را تا سقف 200 میلیون تومان ارائه می کند.

این طرح فقط برای اشخاص حقیقی است و پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌هایی که جزء قرارداد با Banco de Emprendedores هستند نیز می‌توانند از این طرح وام در قالب شرایط ویژه استفاده کنند. به متقاضیان برای خرید کالا به مبالغ 30، 70، 100 و 200 میلیون تومان تسهیلات ارائه می شود. مدت بازپرداخت وام های 30 میلیون تومانی 36 ماه و وام های 70 میلیون تومانی 48 ماهه است. این مدت برای وام های 100 و 200 میلیون تومانی 60 ماه تعیین شده است.

تسهیلات طرح مذکور در قالب قرارداد مرابحه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. برای اعطای این وام، حساب افراد اعتبارسنجی شده و سابقه مالی وی تایید می شود. متقاضی باید مدارک و ضمانت های مورد قبول بانک را ارائه دهد تا واجد شرایط دریافت وام باشد.

وام 50 میلیونی با سود 4 درصد

معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: میزان خدمت در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر 50 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد در سال است که با عودت وجه به این متقاضیان تعلق می گیرد. دوره تا 5 سال

غلامرضا دوستی در نشست همفکری ارائه خدمات به بیماران نیازمند و بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب العلاج اظهار داشت: برای حل بخشی از مشکلات بیماران فقیر و خاص با توجه به افزایش هزینه های درمان و همچنین هزینه های روزافزون درمان و رفع مشکلات بیماران خاص ماموریت و ماموریت های جمعیت هلال احمر برای کاهش آلام انسانی در جامعه و افزایش اثربخشی خدمات حمایتی از بیماران، با نظارت های انجام شده توسط سازمان داوطلبانه جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی به این بیماران نیازمند پرداخت می شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی هلال احمر استان قزوین، وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبار به صورت جداگانه به استان ها پرداخت می شود، این نشست با هدف هم اندیشی برای ارائه خدمات به بیماران نیازمند و همچنین بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه تسهیلات به مستضعفین برگزار می شود. و بیماران واجد شرایط به طور ویژه سازماندهی شد تا بیماران نیازمند بیشتری بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

دوستی بیان کرد: بیمارانی که نیاز به استفاده از این تسهیلات دارند می توانند برای استفاده از این تسهیلات مدارک خود را به شعب هلال احمر شهرستان های استان ارائه کنند که با بازپرداخت حداکثر 5 سال به این متقاضیان تعلق می گیرد.

وی به مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید قبض دارویی ممهور به مهر داروخانه یا قبض بیمارستان را بر اساس هزینه های درمانی مورد نیاز پرداخت شده توسط متقاضی به همراه خلاصه پرونده بیمارستان ارائه کنند.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده توسط متقاضیان، مراحل کمک و برنامه ریزی در کمیته وام مربوطه انجام و افراد واجد شرایط به بانک عامل معرفی خواهند شد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان در پایان گفت: متقاضیان ثبت نام در سامانه سخا و داوطلبان، مددکاران و جوانان افتخاری هلال احمر استان و همچنین خانواده های محترم آنان که نیازمند مراقبت های پزشکی هستند. و هزینه های درمان در اولویت این طرح است.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.