افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

خدایا خونم همیشه مشغوله چیکار کنم جمعش کنم! یک سازمان دهنده بخرید و ببینید چه کار می کند.

  • کد خبر : 194134
خدایا خونم همیشه مشغوله چیکار کنم جمعش کنم!  یک سازمان دهنده بخرید و ببینید چه کار می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، این جمله را همیشه از خانم هایی شنیده ایم که می گویند من لباس ندارم، در حالی که لباس، کیف، کفش، اکسسوری و شلوار زیادی در کمد جمع می کنند و حتی جایی برای نگهداری آن ها ندارند. ! شاید این جمله که خانم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، این جمله را همیشه از خانم هایی شنیده ایم که می گویند من لباس ندارم، در حالی که لباس، کیف، کفش، اکسسوری و شلوار زیادی در کمد جمع می کنند و حتی جایی برای نگهداری آن ها ندارند. ! شاید این جمله که خانم ها اغراق می کنند تا حدودی درست باشد اما از طرفی به نظر من هیچ خانمی بی جهت وسایل و لباس نمی خرد. حتما برای بدست آوردنش بهش نیاز داشت! اما از طرفی بادی اشاره کرد که خرید لوازم جانبی زیاد باعث کمبود فضا برای همه ما می شود و این دقیقاً همان مشکلی است که بعد از خرید انبوه لوازم جانبی به وجود می آید و نمی دانیم باید چه کار کنیم.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد یک سری ترفندها و سازمان‌دهنده‌ها با شما صحبت کنیم که به شما این امکان را می‌دهد تا وسایل منزل خود را بهتر جمع‌آوری کنید و از طرفی فضای مورد نظر را تمیزتر و منظم‌تر نگه دارید.

رفتار مناسب با هر چیزی که دیگر استفاده نمی شود

قبل از هر چیز باید بگوییم که خانم ها و آقایان چون عید نزدیک است، از دور انداختن لباس ها و لباس هایی که بیش از یک سال است که نپوشیده اید و دیگر دوست ندارید و یا خیلی کهنه شده اند، تردید نکنید. اگر برای استفاده مناسب هستند، اهدا کنید تا فضا بازتر شود و به هم ریختگی ایجاد نشود.

ثانیا شما یک خانم زیبا می توانید به سادگی با خرید یک تنظیم کننده مناسب برای خون خود فضایی ایده آل و تمیز برای خود ایجاد کنید.

برای اینکه آشپزخونه شلوغ بشه چیکار کنم؟

به نظر من مرتب نگه داشتن آشپزخانه یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. نمی دانم چرا این قسمت از خانه حتی یک ساعت هم تمیز نمی ماند.

سبد سازمانی یخچال: یخچال مثل معده آدم است، همه باید آن را پر کنیم! از طرفی هم پیچیده می شود و اینجاست که باید گفت یخچال مرتب روح آدمی را آرام می کند و یخچال به هم ریخته روح آدمی را گرم می کند. بنابراین بهتر است هر چه زودتر از رگلاتورهای یخچال مناسب استفاده کنید تا همه چیز بهتر پیش برود.

تحت عنوان

یخچال-سبد

سبدهای کشویی: از سوی دیگر، تعدادی اقلام وجود دارند که باعث به هم ریختگی بیرون یخچال می شوند، جایی که می توانید به راحتی از قفسه های کشویی برای مرتب کردن اقلامی مانند حبوبات، قرص ها و غیره استفاده کنید.

7225ed112748393db8723a750d9c7b5a01be9234_1693567133

مسئولیت پذیرایی بر عهده کیست؟

قطعا در اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری شلوغی زیادی وجود دارد، به خصوص اگر بچه دارید! به همین دلیل بهتر است سری به بازار بزنید و از سبدهای حصیری استقبال کنید. دستگاه هایی مانند هندزفری، سوئیچ، کلید، شارژر و غیره. آنها همیشه می توانند پذیرایی را به هم بریزند، در حالی که تنها کاری که باید انجام دهید این است که سبدهای حصیری را با توجه به نیاز و سلیقه خود تهیه کنید تا همه آنها را جمع آوری کنید.

اگر وسیله بزرگتری دارید می توانید از پوف همراه با کمد استفاده کنید که هم وسیله ای برای نشستن است و هم زیبایی خانه را افزایش می دهد و هم اینکه می توانید وسایل بزرگ تری را داخل آن قرار دهید و به نظم بخشیدن به خانه کمک کنید.

تحت عنوان

چیدمان اتاق خواب چه مدلی است؟

اتاق خواب همیشه یکی از آن قسمت های شلوغ خانه است که گاهی اوقات افراد دیوانه می شوند زیرا نمی دانند چه چیزی را کجا بگذارند. اما مشکل اینجاست که اتاق دارای قسمت های مختلفی است، پس شما خانم زیبا می توانید با تهیه چند سازمان دهنده خاص از این سردرگمی ها جلوگیری کنید.

به عنوان مثال می توانید برای وسایل داخل کشوی کمد یا روی میز، لوازم آرایشی، لاک ها، برس ها و موارد دیگر از نظم دهنده های مخصوص لوازم آرایشی که جا لوازم آرایش هستند استفاده کنید و به راحتی وسایل شما را به تمیزترین حالت مرتب کنند. راه می تواند بلند شود

از سوی دیگر، استفاده از کشوها و نظم دهنده های لباس برای تمیز کردن و مرتب کردن لباس ها، فضایی واقعا کاربردی، تمیز و بدون درهم ریختگی ایجاد می کند.

تحت عنوان

ترکی سازمان یافته 1



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.