افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

اگر کرم پودرم دیده نشد چه کار کنم؟ / با این روش می توانید گران ترین کرم موجود در بازار را بزنید

  • کد خبر : 194096
اگر کرم پودرم دیده نشد چه کار کنم؟  / با این روش می توانید گران ترین کرم موجود در بازار را بزنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه به دنبال راه هایی برای زیباتر شدن هستند و این موضوع بیشتر برای خانم ها مطرح است، زیرا می گویند خانم ها آرایش می کنند و هر زیبایی که به آنها بگویید انجام می دهند تا زیبایی خود را به سایر خانم ها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه به دنبال راه هایی برای زیباتر شدن هستند و این موضوع بیشتر برای خانم ها مطرح است، زیرا می گویند خانم ها آرایش می کنند و هر زیبایی که به آنها بگویید انجام می دهند تا زیبایی خود را به سایر خانم ها نشان دهند. بعضی از مردها آنقدر در باغ نیستند که یک کیلو مژه بزنی، حتی نمی فهمند مژه زده ای، اما برای یک زن کافی است که بفهمد قبل از آن چه کرده است. و این تعصب شماست، اما آیا فکر نمی کنید بهتر است برای زیباتر شدن به ترفندهای زیبایی متوسل شویم تا اینکه مثلاً اگر بلدید لب هایمان را با رژلب بزرگ کنیم و این کار را انجام دهیم مانند جراحی و تزریق ژل و فیلر هم؟ پس یک خانم از شما می خواهم ببخشید، به کدام دکتر ژل لب زدید، او پول زیادی می دهد، پس این لحظه هزاران بار به شما تقدیم می شود.

البته این ترفندهای آرایشی دو مزیت دارند، اول اینکه شما را زیباتر نشان می دهند بدون اینکه دستتان آسیبی ببیند، اما دومی بسیار مهم است و آن اینکه از سلامت شما محافظت می کند، می توانید ترکیب رنگ موی روشن را بدون هایلایت یاد بگیرید. و اینطوری موهایت را رنگ کن که هم خدا داشته باشی و هم خرما، یعنی خوشگل بشی و موهایت اینطوری نشود، خوب این یعنی سعادت عالی. امروز در این مقاله می خواهیم یک سری ترفندهای آرایشی برای جلوگیری از ساییدگی کرم پودر را مرور کنیم، پس لازم نیست کرم پودر را عوض کنید، اما نحوه عملکرد آن را تغییر می دهد، با ما همراه باشید.

آرایش سبک اولین راه برای جلوگیری از سفیدک پودری است

این اولین نکته ای است که باید بگوییم و البته می دانید که اگر از کرم پودر زیاد استفاده کنید، حتی اگر بهترین کرم را روی صورت خود داشته باشید، باید منتظر بمانید تا پاک شود زیرا تمام آن کرم روی صورت است. پوست شما ظاهر خوبی ندارد و استفاده از کرم پودر زیاد باعث می شود که چین و چروک صورت شما بیشتر نمایان شود، سن شما مسن تر به نظر برسد و در نهایت زیبایی شما کاهش یابد و این مشکل به ویژه به چشم می آید. در فصل گرما و تابستان که صورت شما عرق می کند و پوست شما براق و چرب به نظر می رسد، بنابراین هنگام آرایش ملایم بسیار مراقب باشید.

کرم پودر خرد کن

روی لوازم آرایشی که حاوی چربی نیستند شرط بندی کنید

یکی از مهم ترین اصولی که در انتخاب لوازم آرایشی باید رعایت کنید تا در صورت استفاده از آنها آرایش شما زنانه و لطیف باشد این است که لوازم آرایشی را با پایه آب بخرید نه روغنی، زیرا این مواد روغنی هستند. . قطعا به پوست شما می‌چسبد و اگر صورتتان عرق کند، کرم‌پودر و ضدآفتاب‌تان مدت کمتری روی پوست‌تان می‌ماند و کم‌کم از بین می‌رود.

کرم پودر خرد کن

می توانید قبل از آرایش از یخ روی پوست خود استفاده کنید.

یکی از دلایل چسبیدن کرم پودر و کرم ضد آفتاب به پوست باز بودن منافذ پوست است و برای بستن آنها بهتر است قبل از انجام هر کار آرایشی بعد از شستن پوست با پاک کننده خوب از کیسه یخ استفاده کنید. به راحتی در دسترس همه است، آن را مستقیماً روی پوست خود استفاده کنید و پوست خود را با آن ماساژ دهید و سپس اجازه دهید پوست شما در دمای اتاق خشک شود و آن را با حوله یا دستمال خشک نکنید. باید بگوییم که استفاده از یخ در هر صورت می تواند برای پوست شما بسیار مفید باشد پس از آن استفاده کنید.

کرم پودر خرد کن

از دستمال مرطوب استفاده کنید

یکی از دلایلی که باعث ساییده شدن کرم ضد آفتاب و کرم پودر می شود، سختی پوست صورت است که به دلیل استفاده نکردن از دستمال مرطوب است. خیلی از خانم ها هستند که در طول روز که صورتشان عرق کرده است می آیند و سعی می کنند آرایش خود را تجدید کنند، یعنی روی همان کرم پودری که قبلا زده بودند دوباره کرم می زنند که چهره شان را فوق العاده نشان می دهد. انجام این کار نامرتب می شود، اگرچه ابتدا باید ملایم باشید و روغن اضافی و عرق صورت خود را با یک دستمال مرطوب پاک کنید.

کرم پودر خرد کن

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.