افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

دیدار ایران و ژاپن فینال واقعی است/تیم برنده قهرمان آسیا می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 194031
دیدار ایران و ژاپن فینال واقعی است/تیم برنده قهرمان آسیا می شود – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد تیم ملی در دیدار مقابل سوریه اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی مقابل سوریه خوب بازی نکردند، همانطور که توپ را حفظ کردند. باید و او صاحب توپ و میدان بود، اما اینطور نبود. در این دیدار ملی پوشان از بازی استفاده کردند […]

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد تیم ملی در دیدار مقابل سوریه اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی مقابل سوریه خوب بازی نکردند، همانطور که توپ را حفظ کردند. باید و او صاحب توپ و میدان بود، اما اینطور نبود. در این دیدار ملی پوشان از بازی استفاده کردند و با حملات پیاپی سوری ها را آزار دادند و از موقعیت هایی که داشتند استفاده کردند. بازي گاهي در دست ما بود و گاهي در دست سوريه، در حالي كه آنها انگيزه بيشتري داشتند و مي توانستيم ببينيم كه چگونه بازيكنان ما را در خط دفاع اذيت مي كنند.

اخراج طارمی باعث ناراحتی تیم ملی شد

وی در خصوص اخراج طارمی گفت: اخراج طارمی هم روی کادر مربیگری تیم ملی و هم بازیکنان تاثیر گذاشت. این موضوع کار تیم ملی را سخت کرد اما خدا را شکر توانستند بازی را با خوشحالی به پایان برسانند. می دانستم اگر بازی به پنالتی برود بیرانوند یکی از پنالتی های سوریه را می گیرد که خدا را شکر مهار کرد و به یک چهارم نهایی رسیدیم.

48 سال است که منتظر قهرمانی هستیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص غیبت مهدی طارمی در دیدار مقابل ژاپن گفت: ایران 48 سال منتظر قهرمانی بود و در این سال ها نتوانستیم قهرمان شویم اما امروز شرایط فرق کرده است. به فینال رسید، زیرا هر تیمی در این مرحله می تواند ابتدا قهرمان شود. تنها چیزی که مقابل ژاپن برای ما سخت خواهد بود غیبت مهدی طارمی است که امیدوارم مهاجمان دیگر به خوبی جای او را بگیرند.

انتظار فوتبالیست ها از تیم ملی بیشتر بود

ابراهیمی با اشاره به تعویض کادرفنی تیم ملی مقابل سوریه گفت: کادرفنی تیم ملی در آن لحظه تصمیم گرفته است و نمی توانیم چیزی بگوییم، مهم و در تاریخ خواهد ماند که ایران به یک چهارم نهایی صعود کرد. با چهار پیروزی نمی گویند کی خوب بازی کرده کی بد، آخرش می نویسند ایران به یک چهارم نهایی رفت. واقعیت این است که کارشناسان و اهالی فوتبال به دلیل تجربه بازیکنان و شرایطی که وجود داشت، انتظار بیشتری داشتند. تنها توضیحی که می توان داد ضربات پنالتی است چرا که باید زنان پنالتی را شناسایی می کردند. اگر از این منظر نگاه کنیم، تعویض ها به دلیل ضربات پنالتی بوده است.

دفاع ایران “باز” ​​بازی می کند.

وی با بیان اینکه عمق دفاع ایران شکننده است و می تواند ما را مقابل ژاپن دچار مشکل کند، تصریح کرد: دفاع ایران دوباره بازی می کند، یعنی دفاع راست و چپ تیم ملی روی خط کار می کنند و به هر حال جمع خوبی ندارند. . اگر 4 انگشتتان را زیاد باز کنید، انگشتانتان درد می کند. در فوتبال هم همین اتفاق می افتد. یعنی وقتی دفاع چپ حرکت می کند دفاع راست باید بماند یا برعکس، حالا اگر کادرفنی بنایش اصرار به پرکردن هافبک های دفاعی از وسط داشته باشد، ایران با 3 مدافع بازی می کند، همین موضوع چسبیده است.

دیدار ایران و ژاپن فینال است و قهرمان را مشخص می کند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دیدار ایران و ژاپن نیز گفت: من به عنوان فردی که 60 سال در فوتبال هستم می گویم بازی ایران و ژاپن فینال است و تیمی که برنده میدان شود. بدون شک قهرمان دو تیم سبک های بازی متفاوتی دارند، ژاپنی ها سریع، پاس های کوتاه و دونده بازی می کنند، اما تیم ملی به سبک اروپایی، خط بلند و پاس های بلند بازی می کند. این بازی را غیرقابل پیش بینی می کند زیرا واقعاً 50/50 است.

فوتبال آسیا رشد چشمگیری داشته است

ابراهیمی در پایان رشد فوتبال آسیا را چشمگیر خواند و گفت: قبلا می گفتیم فوتبال ایران دسته اول، دوم و سوم است اما امروز دیدیم که فوتبال فلسطین که دسته سوم است چگونه بازی می کند. من سرمربی تیم ملی بودم، در ورزشگاه شیرودی 7 گل به فلسطین زدیم. اگر بخواهیم به طور کلی نگاه کنیم، فوتبال در آسیا رشد کرده است، بازی ای که تیم های درجه دو و سه در این دوره از رقابت ها از خود نشان دادند، مشخص است که فوتبال در آسیا رشد چشمگیری داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.