افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

پوتین: تسلیحات روسیه برتر از ناتو است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 193933
پوتین: تسلیحات روسیه برتر از ناتو است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست “همه چیز برای پیروزی” در شهر تولا این کشور با تاکید بر “سرعت و کیفیت صنایع دفاعی روسیه”، گفت: تسلیحات روسی به وضوح برتر از سلاح های روسیه، ناتو برتر است. وی با بیان اینکه برای موفقیت در میدان نبرد […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست “همه چیز برای پیروزی” در شهر تولا این کشور با تاکید بر “سرعت و کیفیت صنایع دفاعی روسیه”، گفت: تسلیحات روسی به وضوح برتر از سلاح های روسیه، ناتو برتر است.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در میدان نبرد باید به سلاح و ابزار شناسایی دشمن واکنش سریع نشان داد و آنها را سرکوب کرد، گفت: انواع تسلیحات و تجهیزات زرهی، فناوری موشکی و تسلیحات دقیق، با کیفیت و کمیت سرعت خوب فراهم است.

وی همچنین افزود: سامانه پدافند هوایی «پانتسیر» با موفقیت گسترده کشورهای خارجی روبرو شده است و روسیه در سال گذشته میلیاردها دلار تجهیزات نظامی به خارج از کشور عرضه کرده است.

رئیس جمهور روسیه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به توسعه جنگ در اوکراین اعلام کرد که «اربابان نئونازی ها در اوکراین آنها را برای ادامه درگیری تحت فشار قرار می دهند».

پوتین با اشاره به حمله ماه گذشته نیروهای اوکراینی به کارکنان بشردوستانه در منطقه دونتسک، تاکید کرد که نیروهای مسلح اوکراین به یک سازمان تروریستی تبدیل شده و عمدا به آمبولانس ها حمله می کنند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نیز روز چهارشنبه تاکید کرد که ائتلاف نظامی ناتو توسط ایالات متحده کنترل و هدایت می شود و این اتحاد مانعی برای رویارویی و تهدیدی برای روسیه است. وی همچنین تاکید کرد که مسکو گام های مناسبی در نحوه برخورد با ناتو برمی دارد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه درباره آخرین تحولات جنگ اوکراین افزود: ضدحمله نافرجام و شکست در میدان نبرد، کی‌یف را به تشدید درگیری‌های داخلی سوق می‌دهد. همچنین سطح موفقیت روسیه در عملیات نظامی در این رویارویی را افزایش خواهد داد. دیمیتری پسکوف همچنین با اشاره به گمانه زنی ها مبنی بر استعفای احتمالی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، افزود: گزارش هایی مبنی بر استعفای زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین را دنبال می کنیم. همانطور که واضح است، رژیم کیف با مشکلات زیادی روبرو است.

دیروز، سه شنبه، «سرگئی نیکیفوروف» سخنگوی مطبوعاتی ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، گزارش های اخیر درباره استعفای «والری زالوگنی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین را تکذیب کرد. او به خبرنگاران گفت: قطعا خیر. رئیس جمهور فرمانده کل قوا را برکنار نکرده است.

همزمان، وزارت دفاع اوکراین نیز با انتشار بیانیه ای استعفای والری زالوگنی را تکذیب کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.