افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

مدارس کاشمر، کوهسرخ و 11 مدرسه کرمانشاه غایب بودند

  • کد خبر : 193779
مدارس کاشمر، کوهسرخ و 11 مدرسه کرمانشاه غایب بودند

به گزارش رکنا، فرماندار کاشمر با اشاره به تداوم برودت هوا و لغزندگی جاده ها گفت: فردا شنبه 14 بهمن ماه مدارس کاشمر در تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدازظهر غایب است. حجت الله شریعتمداری افزود: به دلیل برودت هوا، لغزنده بودن سطح جاده و جلوگیری از افت فشار گاز، فردا شنبه 14 بهمن […]

به گزارش رکنا، فرماندار کاشمر با اشاره به تداوم برودت هوا و لغزندگی جاده ها گفت: فردا شنبه 14 بهمن ماه مدارس کاشمر در تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدازظهر غایب است.

حجت الله شریعتمداری افزود: به دلیل برودت هوا، لغزنده بودن سطح جاده و جلوگیری از افت فشار گاز، فردا شنبه 14 بهمن ماه فعالیت آموزشی کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی در مناطق شهری و روستایی کاشمر در نوبت صبح و در نوبت صبح غیبت می کنند. بعد از ظهر پیام آور مبارک جشن گرفته می شود.

وی همچنین از فعالیت سایر ادارات و ارگان های دولتی خبر داد: شروع فعالیت مجتمع های اداری شهرستان با دو ساعت تاخیر انجام می شود. همچنین فعالیت های آموزشی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و ادارات با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود.

فرماندار کوهسرخ همچنین از تعطیلی مهدکودک ها و مدارس این شهرستان و آغاز به کار ادارات با 2 ساعت تاخیر خبر داد.

رضا رفتی اظهار داشت: مهدکودک ها و کلیه مدارس این شهرستان روز شنبه 14 بهمن ماه 1402 به دلیل برودت هوا، بارش شدید برف، لغزندگی معابر و مدیریت صحیح مصرف سوخت تعطیل است.

وی همچنین از تاخیر دو ساعته بازگشایی ادارات و موسسات در کوه سرخ تا فردا خبر داد.

11 مدرسه ابتدایی در شهر کرمانشاه غایب بودند/ مدارس متوسطه دوم 2 ساعت بعد باز می شوند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تعطیلی مدارس ابتدایی 11 شهرستان استان (به جز گیلانگرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین) به دلیل برودت هوا در روز شنبه (14 بهمن) خبر داد و گفت: علاوه بر این، مدارس متوسطه شهرستان های استان نیز تعطیل شدند. این یازده شهر با دو زمان تاخیر آغاز خواهد شد.

افشین یگانه با اعلام این خبر افزود: مدارس نوبت صبح شهرستان های کنگاور، سنگر، ​​کلیایی، پاوه و دالاهو نیز تعطیل و غایب است.

وی بیان کرد: این تعطیلی و تاخیر شامل مدارس شهرستان های گیلانگرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین نمی شود.

به گزارش یگانه، فعالیت مدارس در ایام تعطیل به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: کلیه مدارس استان و همچنین فعالیت ادارات و دانشگاه ها طبق روال قبل بعد از ظهر برگزار می شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.