افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

یاماگا به ایران بازگشت و به اتاق عمل رفت!

  • کد خبر : 193755
یاماگا به ایران بازگشت و به اتاق عمل رفت!

به گزارش آرمان ملی به نقل از “ورزش سه”، ستاره فرانسوی-کامرونی استقلال پس از برخورد با امید حمیدی فر در تمرین آبی پوشان چند هفته ای است که درگیر ماجرای بینایی مجدد چشم چپش شده است، امروز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. جراحی طولانی یاماگا پس از مصدومیت شدیدی که متحمل شد، تحت سه […]

به گزارش آرمان ملی به نقل از “ورزش سه”، ستاره فرانسوی-کامرونی استقلال پس از برخورد با امید حمیدی فر در تمرین آبی پوشان چند هفته ای است که درگیر ماجرای بینایی مجدد چشم چپش شده است، امروز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. جراحی طولانی

یاماگا پس از مصدومیت شدیدی که متحمل شد، تحت سه عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان تلاش کردند تا هر چه زودتر بهبودی و بینایی او را فراهم کنند. در اثر آسیب دیدگی چشم باید به درمان خود ادامه دهد.

ستاره فرانسوی-کامرونی استقلال پس از انجام چندین عمل جراحی برای مشاوره با چشم پزشکان فرانسوی به فرانسه سفر کرد. اما در پاریس پزشکان به او گفتند که به تهران بازگردد و بهتر است عمل جراحی بزرگ بعدی را در ایران انجام دهد، بنابراین یاماگا که صبح امروز (جمعه) به تهران بازگشته بود، برای مدت طولانی تری وارد اتاق عمل شد. امروز. . و مهمترین عمل جراحی این است که آن را به چشم خود انجام دهید.

به گفته جراحان امروز، یاماگا برای چند ساعت ادامه خواهد داشت. این چهارمین عمل جراحی بر روی چشم چپ یاماگا است و البته مهمترین آن محسوب خواهد شد.

استقلالی ها امیدوارند این جراحی موفقیت آمیز باشد و یمگا هر چه زودتر بینایی کامل خود را به دست آورد و بتواند سلامتی کامل خود را به دست آورد.

اگرچه همچنان امید به بهبودی ستاره فرانسوی استقلال وجود دارد، اما او قطعا نمی تواند در فصل جاری برای تیمش بازی کند و همانطور که جواد نکونام چند روز پیش اعلام کرد، فصل برای ستاره کامرونی-فرانسوی استقلال به پایان رسیده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.