به گزارش رکنا، سردار سیدتیمور حسینی رئیسی پلیس راهور فرجا وی در بازدید از پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از افتتاح یک شرکت تست تصادف توسط شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران خبر داد و گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه های ترافیکی پلیس تهران بحث ایمنی خودروها است. به خصوص استحکام بدنه، اگر خودرویی در صورت تصادف از کار بیفتد. اگر تصادف از جان راننده و سرنشینان محافظت نکند، نشان دهنده کیفیت پایین خودرو است و نمی توان آن را خودروی ایمن نامید. .

رئیس پلیس راهور فرجا با اشاره به نقش مهمی که استحکام بدنه خودرو در کاهش تلفات و جراحات تصادفات ایفا می کند، افزود: از نظر کاهش تصادفات و تلفات، تنها شرکتی است که می تواند مقاومت را بسنجد. بدنه یک خودرو با انجام صحیح آزمایشات، مرکز تست تصادف است که به ارزیابی و نمره قبولی آن خودرو می پردازد که قرار است تا پایان شهریور 1403 افتتاح شود.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم می دهم که پلیس راهنمایی و رانندگی با جدیت در حال کار بر روی افتتاح شرکت تست تصادفات است و همچنین از سایر دستگاه های مسئول درخواست داریم که حمایت های لازم را از این شرکت برای بالا بردن کیفیت ایمنی و مقابله با تقویت آن انجام دهند. خودرو که نقش مهمی در حفاظت از جان انسان ها دارد.



آیا این خبر برای شما مفید بود؟