افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

برنامه های ویندوز پس از به روز رسانی فروشگاه مایکروسافت از کار می افتند

  • کد خبر : 193664
برنامه های ویندوز پس از به روز رسانی فروشگاه مایکروسافت از کار می افتند

اخیراً کاربران ویندوز 10 پس از به روز رسانی فروشگاه مایکروسافت با مشکل عجیبی مواجه شده اند و این به روز رسانی باعث غیرقابل استفاده شدن برخی از اپلیکیشن ها شده است. برنامه‌های ویندوز 10 معمولاً از طریق فروشگاه مایکروسافت به‌روزرسانی می‌شوند و عملکرد را بهبود می‌بخشند و ویژگی‌های جدیدی را به برنامه‌ها […]


اخیراً کاربران ویندوز 10 پس از به روز رسانی فروشگاه مایکروسافت با مشکل عجیبی مواجه شده اند و این به روز رسانی باعث غیرقابل استفاده شدن برخی از اپلیکیشن ها شده است. برنامه‌های ویندوز 10 معمولاً از طریق فروشگاه مایکروسافت به‌روزرسانی می‌شوند و عملکرد را بهبود می‌بخشند و ویژگی‌های جدیدی را به برنامه‌ها اضافه می‌کنند بدون اینکه منتظر بروزرسانی‌های سیستم عامل باشید. با این حال، اگر به‌روزرسانی باعث از کار افتادن برخی از برنامه‌ها شود، می‌تواند مشکل ساز باشد و این دقیقاً همان چیزی است که اکنون اتفاق افتاده است. با دی جی همراه باشید.

در ژانویه 2024، به روز رسانی برنامه هایی مانند تقویم، عکس ها و ماشین حساب باعث شد بسیاری از کاربران نتوانند از آنها استفاده کنند. وقتی کاربران سعی کردند این مشکلات را از طریق مرکز بازخورد گزارش کنند، متوجه شدند که این سیستم نیز خراب است. پس از این مورد بحث بزرگی در انجمن پشتیبانی مایکروسافت شکل گرفت و کاربران زیادی در این بحث شرکت کردند و از بروز مشکل مشابه در سیستم خود خبر دادند.

از آنجایی که آپدیت مورد بحث به‌روزرسانی رسمی ویندوز محسوب نمی‌شود، مایکروسافت هیچ اطلاعاتی در مورد ریشه مشکل منتشر نکرده است. با این حال، برخی از کاربران کنجکاو به دنبال علت احتمالی مشکل هستند و به نظر می رسد استفاده از سخت افزارهای قدیمی از جمله پردازنده های Intel Core 2 Duo و Core 2 Quad و همچنین پردازنده های سری AMD Athlon که به طور رسمی سازگار نیستند. . در ویندوز 10 ممکن است درگیر این مشکل باشید. البته این پردازنده ها بدون هیچ مشکلی ویندوز 10 را اجرا می کنند و مشخص نیست که چگونه ناگهانی این مشکل را ایجاد کرده اند.

یکی از کاربران به The Register گفت که اعتقاد بر این است که مؤلفه معیوب در برنامه های آسیب دیده از دستورالعمل هایی استفاده می کند که با Core 2 سازگار نیست، مانند SSE 4.2. و اعتقاد بر این است که توسعه دهندگان مایکروسافت هنگام پیکربندی کامپایلر برای کامپوننت مشترک اشتباه کرده اند (شواهدی وجود دارد که به زمان اجرا Visual C++ اشاره می کند).

اگرچه مایکروسافت هنوز به طور رسمی این مشکل را تایید نکرده و زمان تقریبی برای رفع آن را اعلام نکرده است، زمانی که TechRadar از مایکروسافت نظر خواست، سخنگوی شرکت نشان داد که مایلند اطلاعات جدیدی در مورد نسخه‌های ویندوز و مراحل خدمات دریافت کنند. مسائل شناخته شده باید در داشبورد پیدا شوند.

امیدواریم مشکل هر چه که باشد، به زودی با یک آپدیت مناسب برطرف خواهد شد، زیرا عدم دسترسی به چنین برنامه های مهمی می تواند در دراز مدت مشکل بزرگی باشد. با پایان یافتن پشتیبانی از ویندوز 10 در 14 اکتبر 2025، هنوز زمان زیادی برای مایکروسافت برای رفع این مشکل وجود دارد.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.