افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

قیمت توکن صرافی Crypto.com حدود 15 درصد رشد کرد. 3 دلایل افزایش قیمت CRO چیست؟

  • کد خبر : 19365
قیمت توکن صرافی Crypto.com حدود 15 درصد رشد کرد.  3 دلایل افزایش قیمت CRO چیست؟

قیمت کرونوس (CRO)، توکن بومی صرافی Crypto.com، در هفته گذشته حدود 15 درصد رشد کرده و به حدود 8 سنت رسیده است. اما دلایل رشد اخیر قیمت CRO چیست؟ نمودار قیمت CRO در بازه زمانی هفتگی؛ منبع: Tradingview به نقل از اوتودی، سه عامل اصلی در رشد قیمت توکن کرونوس نقش داشته است. مورد اول، […]

قیمت کرونوس (CRO)، توکن بومی صرافی Crypto.com، در هفته گذشته حدود 15 درصد رشد کرده و به حدود 8 سنت رسیده است. اما دلایل رشد اخیر قیمت CRO چیست؟

نمودار قیمت CRO در بازه زمانی هفتگی؛ منبع: Tradingview

به نقل از اوتودی، سه عامل اصلی در رشد قیمت توکن کرونوس نقش داشته است. مورد اول، احساسات به این دلیل شکل گرفت مشارکت جدید این پلتفرم با سامسونگ این یک غول فناوری است. در این همکاری، اپلیکیشن کرونوس برای دستگاه های گلکسی زد فولد بازطراحی و بهینه شده است.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!


ثبت نام

مورد دوم این است که کرونوس به عنوان یکی از حامیان اصلی آپدیت Shapla Ethereum، روشی منحصر به فرد برای دریافت پاداش برای کاربران شبکه اتریوم ایجاد کرده است. همچنین فهرست پروژه های نوآورانه مانند TomiNet باعث افزایش تقاضا برای استفاده از این بورس شده است.

نکته سوم این است که توکن کرونوس، ارز رمزنگاری شده بومی پلتفرم معاملاتی Crypto.com است و استفاده از آن در کمپین های این صرافی به افزایش تقاضای آن از سوی کاربران و سرمایه گذاران کمک می کند.

به طور معمول، برای توکن های صرافی، راه های مختلفی برای بالا نگه داشتن تقاضای خرید وجود دارد. مکانیزمی که بایننس کوین (BNB)، کوکوین توکن (KCS) و OKX Exchange Token (یعنی OKB) از بزرگترین ذینفعان آن هستند. به عنوان مثال، رشد قیمت OKB در ماه‌های اخیر آنقدر چشمگیر بوده است که با وجود بازار نزولی اخیر، بیش از 95 درصد از آدرس‌های آن سودآور هستند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-04-29 17:44:36

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.