افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

بمب نقل و انتقالات ورزشی جهان در مرسدس بنز منفجر شد

  • کد خبر : 193631
بمب نقل و انتقالات ورزشی جهان در مرسدس بنز منفجر شد

لوئیس همیلتون در پایان سال 2024 مرسدس را ترک خواهد کرد و فراری تایید کرده است که قهرمان هفت دوره جهان به تیم فرمول 1 خود خواهد پیوست. لوئیس همیلتون تابستان گذشته قراردادی دو ساله با مرسدس تمدید کرد که فصل های 2024 و 2025 را پوشش می داد، اما حالا تصمیم دارد پس از […]

لوئیس همیلتون در پایان سال 2024 مرسدس را ترک خواهد کرد و فراری تایید کرده است که قهرمان هفت دوره جهان به تیم فرمول 1 خود خواهد پیوست.

لوئیس همیلتون تابستان گذشته قراردادی دو ساله با مرسدس تمدید کرد که فصل های 2024 و 2025 را پوشش می داد، اما حالا تصمیم دارد پس از یک فصل به فراری بپیوندد و از سال آینده به چارلز لکلرک در اسکودریا بپیوندد. جدایی همیلتون به این معنی است که شریک فعلی لکلرک، کارلوس ساینز، زمانی که قرارداد فعلی او در سال 2025 به پایان می رسد، به جای دیگری خواهد رفت.

پس از مرسدس، فراری با بیانیه ای کوتاه این انتقال را تایید کرد. اسکودریا فراری خوشحال است که اعلام کند لوئیس همیلتون در سال 2025 با قراردادی چند ساله به تیم ملحق خواهد شد.

با اعلام این خبر، همیلتون به حضور 12 ساله خود در مرسدس خاتمه می دهد. او در سال 2013 در حرکتی مشابه از مک لارن، تیمی که در سال 2007 برای آن مسابقه داد و اولین عنوان جهانی خود را کسب کرد، به مرسدس پیوست. این حرکت موفقیت بزرگی بود و مرسدس به قدرت برتر تبدیل شد و همیلتون را در هفت سال به شش عنوان جهانی دیگر رساند، اما در سال 2016 توسط نیکو روزبرگ هم تیمی خود شکست خورد. با پیروزی ها و دستاوردهای خود، همیلتون موقعیت خود را به عنوان موفق ترین راننده تثبیت کرد. تمام دوران تاج و تخت همیلتون در نهایت توسط مکس ورشتاپن در مسابقه قهرمانی بحث برانگیز 2021 غصب شد و مرسدس پس از آن مقام اول را به ردبول واگذار کرد.

آنچه دیگران می خوانند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.