افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

حضور در انتخابات مظهر وحدت ملی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 193593
حضور در انتخابات مظهر وحدت ملی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر جمعه در نشست مسئولان اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج که در سالن شهید نژادفلاح برگزار شد، دهه مبارک فجر و رجب را به بیش از ۱۵۰۰ نفر از مدیران و کارکنان ستاد تبریک گفت. انتخابات شهرستان کرج گفت: امروز در راستای شفاف سازی موفق بوده […]

به گزارش خبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر جمعه در نشست مسئولان اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج که در سالن شهید نژادفلاح برگزار شد، دهه مبارک فجر و رجب را به بیش از ۱۵۰۰ نفر از مدیران و کارکنان ستاد تبریک گفت. انتخابات شهرستان کرج گفت: امروز در راستای شفاف سازی موفق بوده ایم گری و برای انتخابات بعدی آماده شوند.

وی با بیان اینکه شما منتخب هستید و به مردم در عرصه اجرای انتخابات اعتماد دارید، به جامعه آماری اعضای هیئت اجرایی ستاد انتخابات استان البرز اشاره کرد و گفت: در استان البرز هزار و 330 برگه رای. صندوق هایی در نظر گرفته شده است و حدود 26100 نفر به عنوان عوامل اجرایی در شعب اخذ رای مسئولیت فرآیند انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

استاندار البرز گفت: برگزارکنندگان انتخابات از پایگاه اجتماعی و از جایگاه ویژه هستند آه تو دارند کسانی هستند که به عنوان عوامل اجرایی استانداری ها و شوراهای نگهبان استان در انتخابات شرکت کرده اند و باید در انتخابات موثر و نقش آفرین باشند. از ابتدای امسال رهبر معظم انقلاب در روزهای مختلف تشریف آوردند و فرمودند ما میرویم به موضوع انتخابات اشاره و تاکید کرده اند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه منتخبان و افراد مورد اعتماد باید به نقش برجسته خود در میدان واقف باشند، گفت: 28 روز به انتخابات 20 اسفند باقی مانده است و نظر ما این است که هر فردی که منتخب و مورد اعتماد شناخته می شود باید مدیر انتخابات و اجتماعی باشد. فعالان باید تمام وقت خود را برای حضور حداکثری مردم به انتخابات اختصاص دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات حق مردم و یک تکلیف و مظهر قدرت و اقتدار ملی است و همه اقشار باید در اجرای این وظیفه مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به هجمه های دشمنان علیه نظام نظام مقدس جمهوری اسلامی و در تحلیل تحولات منطقه باید از هیچ تلاشی برای تقویت ایران اسلامی دریغ نکنیم.

نیاز به علاقه افسردگی در مورد ظرفیت طیف های مختلف در انتخابات

استاندار البرز حضور حداکثری در انتخابات را مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد حماسه مشارکت بیانگر وحدت و وحدت ملی در اذهان جهانیان خواهد بود. ایران کوچک به دلیل اینکه مرکز تمرکز ایران اسلامی است مظهر وحدت و انسجام ملی بوده است. تنوع اقوام از ویژگی های بارز این استان است که باید بیشتر به آن پرداخت.

عبداللهی بر لزوم علاقه تاکید می کند افسردگی وی در خصوص قابلیت های طیف های مختلف در ایران کوچک برای حضور حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: حداقل 20 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی ستاد انتخابات البرز در 20 اسفندماه در شعب اخذ رای حضور داشته باشند. اراده و انسجام نقطه قوت رهبران استان البرز برای پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی در دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه هر مدیر باید پایگاهی برای جلب مشارکت حداکثری باشد، به جمعیت تقریبی 3.5 میلیون نفری استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: بین 1.9 تا 2 میلیون نفر در این استان حق رای دارند و علیرغم وجود از همه مشکلات اقتصادی باید برای حضور این جمعیت پیش بینی شود.

استاندار البرز گفت: به عنوان شاگردان ولی فقیه و نظام و انقلاب اسلامی برای پاسداری از خون 250 هزار شهید و بیش از یک میلیون جانباز سرافراز کشور هیچ موضوعی را با ریشه ای ترین مشکلات مبادله نخواهیم کرد. نظام اسلامی و انقلاب. ما باید با انرژی در انتخابات شرکت کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.