افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

ژاپنی ها نگران دروازه بان خود برای رویارویی با ایران هستند

  • کد خبر : 193560
ژاپنی ها نگران دروازه بان خود برای رویارویی با ایران هستند

آفتاب نیوز: امیدهای ژاپن در جام ملت‌های آسیا با اتکای هاجیمه موریاسو سرمربی ژاپن به یک دروازه‌بان تازه‌کار و مستعد خطا تضعیف شده است و این دروازه‌بان عملکرد خوبی در جام ملت‌ها نداشته است. زئون سوزوکی 21 ساله که به نظر می رسد اعتماد به نفس خود را از دست داده است، بزرگترین چالش ژاپن […]

آفتاب نیوز:

امیدهای ژاپن در جام ملت‌های آسیا با اتکای هاجیمه موریاسو سرمربی ژاپن به یک دروازه‌بان تازه‌کار و مستعد خطا تضعیف شده است و این دروازه‌بان عملکرد خوبی در جام ملت‌ها نداشته است. زئون سوزوکی 21 ساله که به نظر می رسد اعتماد به نفس خود را از دست داده است، بزرگترین چالش ژاپن مقابل ایران است.

ژاپن هنوز در قطر دروازه خود را بسته نگه نداشته و کلین شیت نکرده است و اشتباهات دروازه بانی شرایط را برای این تیم مدعی پیچیده کرده است.

سوزوکی که پدرش غنایی-آمریکایی و مادرش ژاپنی است نیز به خاطر اشتباهاتش با توهین نژادی مواجه شده است. اگر این دروازه بان هم مقابل ایران قرار بگیرد، دو دروازه بان دیگر کم تجربه هستند.

سرجیو ایچیگو، ستون نویس نیکان اسپورت می گوید سوزوکی به یک نگرانی تبدیل شده است. او نوشت: او در برخورد با توپ های ارسالی از جناحین خیلی خوب نیست. اگر به این چهار بازی نگاه کنید، موقعیت‌یابی و زمان‌بندی او از دروازه و هماهنگی‌اش خاموش است.

سوزوکی برای تیم سن تروئیدن بلژیک بازی می کند و تنها با چهار بازی ملی به جام ملت های آسیا راه یافت. دو دروازه بان دیگر ژاپن شرایط خوبی ندارند. دایا مائکاوا یک کلاه دارد و تایشی براندون نوزاوا هنوز این کار را نکرده است.

ژاپن از زمان هدایت موریاسو هرگز دروازه بان شماره یک مشخصی نداشته است. او سوزوکی را به گلر شماره یک خود تبدیل کرد که تنها دو بازی مانده به مسابقات.

ایچیگو اضافه کرد که سوزوکی باید ضربات پنالتی را تمرین کند، در غیر این صورت ژاپن از مسابقات خارج خواهد شد.

ایران و ژاپن از ساعت 15 روز شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.