افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بهترین طرح های لاک برای شما که ناخن های بادامی شکل دارید / لاک ناخن چه رنگی به هر رنگ پوست می آید؟

  • کد خبر : 193466
بهترین طرح های لاک برای شما که ناخن های بادامی شکل دارید / لاک ناخن چه رنگی به هر رنگ پوست می آید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها همه چیز در بورس کاشته شده است. از پیوند قرنیه که رنگ چشم شما را تغییر می دهد و آن را به رنگ دلخواه شما می سازد تا کاشت ناخن و کاشت مژه و غیره را انتخاب کنید. البته در این میان کاشت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها همه چیز در بورس کاشته شده است. از پیوند قرنیه که رنگ چشم شما را تغییر می دهد و آن را به رنگ دلخواه شما می سازد تا کاشت ناخن و کاشت مژه و غیره را انتخاب کنید. البته در این میان کاشت میخک از هزار سال پیش آغاز شده است! حالا هزار تا را بزرگ می کنیم، اما از دهه هشتاد به بعد بود که این حرکت خیلی جسورانه شد. اما آن زمان یادم می آید که همه خانم ها این کار را نمی کردند و به خانم هایی که کاشت ناخن می زدند، شیک پوش و بی ادب می گفتند!

اما می بینیم که این روند در بین خانم ها بسیار رایج شده است و در حال حاضر افراد زیادی کاشت ناخن انجام می دهند و به ندرت خانم هایی را در خیابان می بینیم که ناخن های بدون لاک یا کاشته نشده باشند. البته این جملات انتقادی نیستند و هرکسی می‌تواند آنطور که می‌خواهد زندگی کند، و استفاده از لاک ناخن نیز به زنان روحیه می‌دهد، پس چرا که نه؟

لاک زدن به گونه ای است که وقتی آن را می زنم احساس بسیار خوبی دارم و از آنجایی که رنگ لاک و طراحی ناخن بسیار به هم مرتبط هستند، باید مواردی را رعایت کنیم و رنگ لاک خود را با توجه به آنها انتخاب کنیم.

لاک ناخن بادامی

مثلا لاک چه رنگی با رنگ دست گندم می آید؟

از نظر زیبایی شناسی و البته طبق نظر بسیاری از ناخن کاران حرفه ای دنیا، بهترین رنگ لاک ناخن برای پوست های روشن، تیره و به طور کلی افرادی با پوست گرم، لاک های روشن و براق است که می تواند یک کنتراست سه بعدی زیبا روی پوست خود ایجاد کنید. از سوی دیگر، لاک های رنگ پریده می توانند دستان شما را بیش از حد رنگ پریده یا تیره تر از آنچه هستند نشان دهند. خیلی مراقب باش.

اگر شما هم می‌خواهید دست‌های روشن‌تری داشته باشید، لاک قرمز قطعا می‌تواند به شما کمک کند و دست‌هایتان را روشن‌تر از آنچه هست نشان دهد.

از دیگر رنگ های قابل استفاده روی دست گندمی می توان به آبی کلباتی، لاک سبز بازی، نارنجی روشن، بنفش تیره، لاک شرابی، آبی پاستلی و صورتی خنثی اشاره کرد.

لاک ناخن بادامی

لاک ناخن بادامی

لاک قرمز برای پوست روشن.

لاک قرمز می تواند برای هر خانمی در هر سنی و با هر مدل ناخن و دستی جذاب باشد. رنگ های قرمز طیف بسیار وسیعی دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود و لباس و فضایی که قرار است در آن حضور داشته باشید، آن ها را انتخاب کنید.

لاک قرمز برای دست هایی که پوست سفید دارند می تواند بسیار جذاب و فوق العاده باشد اما به شرطی که نارنجی یا رنگ پریده نشود.

لاک ناخن بادامی

لاک ناخن آبی کلاسیک برای کسانی که پوست روشن دارند. رنگارنگ ترین

در واقع آبی کلاسیک رنگی است که در سال 2020 به عنوان رنگ سال معرفی شد و در آینده سازندگان رنگ هایی با این تناژ را در بازار عرضه کردند. این رنگ لاک یکی از رنگ هایی به حساب می آید که خیلی به دست های رنگ روشن می آید و رنگ خونی بی نظیری دارد و می توان گفت یکی از زیباترین رنگ های لاک برای سفیدی پوست به حساب می آید که می توانید از آن استفاده کنید. با سهولت.

تحت عنوان

چه رنگ لاکی به پوست روشن من می آید؟

اما برخی از زنان نیز هستند که رنگ پوست متوسطی دارند. منظور سفیدی یا گندمی نیست که به این حالت بمونه بالاخره چه رنگی لاک بزنم که خوشگل بشه!

اینجاست که باید بگوییم بانوی عزیز که می توانید با خیال راحت از رنگ هایی مانند جگری، صورتی، سرخابی، آبی فیلی، بنفش، یاسی، خاکستری، مشکی، نارنجی، سبز تیره، کروم و البته طلایی استفاده کنید.

لاک ناخن بادامی

لاک ناخن بادامی

لاک ناخن بادامی

لاک ناخن بادامی

لاک ناخن بادامی

لاک ناخن بادامی

لاک ناخن بادامی

لاک ناخن بادامی

لاک ناخن بادامی

لاک ناخن بادامی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.