افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

شبکه جاسوسی موساد در ۲۸ کشور جهان شناسایی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 193455
شبکه جاسوسی موساد در ۲۸ کشور جهان شناسایی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی. به ملت بزرگ ایران یادآوری می‌کند که در بزرگترین عملیات تلفیقی اطلاعاتی و ضد جاسوسی علیه سازمان‌های جاسوسی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس، مجموعه‌ای بی‌سابقه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی. به ملت بزرگ ایران یادآوری می‌کند که در بزرگترین عملیات تلفیقی اطلاعاتی و ضد جاسوسی علیه سازمان‌های جاسوسی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس، مجموعه‌ای بی‌سابقه و بی‌سابقه از آن سرویس‌ها و بررسی و بهره‌برداری از آن‌ها به دست آمد. بلافاصله شروع شد.

یک سلسله عملیات جسورانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)آه) در قالب مجموعه ای از اقدامات اطلاعاتی و ضد جاسوسی، افندی – پدافند و استفاده از روش های مختلف جمع آوری اطلاعات منجر به کسب اطلاعات حساس از سرویس های دشمن صهیونیستی شد. علاوه بر یافته‌های اطلاعاتی و امنیتی، دستیابی به اطلاعات ویژه مربوط به برخی از مهم‌ترین تأسیسات نظامی مخفی، کارخانه‌های اسلحه سازی و صنایع راهبردی غیرنظامی رژیم غاصب صهیونیستی نیز از جمله دستاوردهای مجموعه عملیات‌های بزرگ و چند مرحله‌ای این وزارتخانه است. .

بدیهی است که افشای جزئیات اطلاعات حاصل، مشمول مقررات حفاظتی و امنیتی مختلفی به ویژه پیرامون عوامل انسانی دخیل در این پروژه در داخل و خارج از سرزمین های اشغالی است. همچنین تعداد قابل توجهی از یافته ها امکان بهره برداری اطلاعاتی و عملیاتی را دارند که در تصمیم گیری درباره اطلاعات موجود تعیین کننده خواهد بود.

حالا با یک دعا برای او دعا کردن به خدا برای پیروزی نهایی مدافعان قهرمان فلسطین که عملیات عظیم و تاریخی “طوفان الاقصی” را انجام دادند و ضربات “غیرقابل جبران” نظامی و اطلاعاتی به رژیم در حال مرگ وارد کردند، به اختصار اعلام می شود که یکی از دستاوردهای بزرگ پروژه ترکیبی فوق الذکر ده ها جاسوس و عناصر تروریستی وابسته به رژیم نژادپرست صهیونیستی در 28 کشور جهان و در سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا شناسایی شده اند. در مورد جاسوسان ذکر شده اشاره شده است:

1. چند جاسوس در تهران و چند استان کشور نیز شناسایی و با آنها برخورد قانونی شد و یا تحت مراقبت های امنیتی بودند. همچنین چندین جاسوس ایرانی مقیم خارج شناسایی شدند که با توجه به وضعیت هر یک از آنها و سطح روابط این وزارتخانه با سازمان های اطلاعاتی کشورهای محل سکونت جاسوسان تصمیم گیری خواهد شد.

2. مشخصات جاسوسان خارجی فعال در کشورهایی که روابط و شیوه های به اشتراک گذاری اطلاعات موثر با جمهوری اسلامی ایران دارند در اختیار این کشورها قرار گرفته و دستگاه های امنیتی ذیربط پس از مراقبت های لازم، صحت اطلاعات ارائه شده را تایید کرده اند. ، مطابق با راهبردهای ضد جاسوسی مورد نظر آنها، موضوع مورد نظر بازداشت شده یا مورد بهره برداری مضاعف از اطلاعات قرار گرفته است. بدیهی است که ارائه اطلاعات مربوط به اطلاعات به سایر کشورها مشروط به شرایط خاصی خواهد بود.

3. با بررسی سوابق جاسوسی مربوط به 28 کشور مورد بحث، مشاهده می شود که برخی افراد سطح پایین با کمال میل با موساد همکاری کرده و به کشورهای خود خیانت کرده اند. تاسف بار تر مشاهده می شود که سرویس جهنمی موساد آنها را مجبور به انجام عملیات های خیانت آمیز مختلف علیه منافع کشور متبوع خود و امنیت هموطنان خود برای بررسی انگیزه خواستگاران برای همکاری کرده است!

4. علاوه بر روش مذکور، سرویس‌های جاسوسی رژیم با طراحی روش‌های مختلف شیطانی و سوء استفاده از بسترهای مورد استفاده مردم از جمله فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های مهاجرت و کاریابی، نشان افراد در سفرهای خارج از کشور، شناسایی ضعیف‌ها. نکته ها مردد، دودل، از طرق مختلف سعی در برقراری ارتباط با قربانیان داشته و در مراحل بعدی اطلاعاتی را از آنها جمع آوری کرده و یا ماموریت های خرابکارانه را به آنها محول کرده اند. در همین راستا و در میان اسناد به دست آمده، تعدادی از اراذل و اوباش که در چندین عملیات تروریستی در ایران شرکت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که متعاقبا اعلام می شود.

5. با توجه به اینکه تحقیقات درباره اطلاعات به دست آمده همچنان ادامه دارد، وزارت اطلاعات با هماهنگی مقام محترم قضایی برای معدود افرادی که به هر نحو در دام سازمان جاسوسی رژیم نامشروع صهیونیستی افتاده اند و به هر دلیلی در صورت حضور پیشاپیش در ستاد مطبوعاتی وزارت اطلاعات (سامانه 113) حداکثر کمک را انجام می دهند و در نهایت فایل های پیوست شده قانونی درخواست خواهد کرد

روابط عمومی وزارت اطلاعات
جمعه 13 فوریه ۱۴۰۲

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.