افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

نظام جمهوری اسلامی ایران دارای بالاترین قدرت در جهان است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 193401
نظام جمهوری اسلامی ایران دارای بالاترین قدرت در جهان است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دهقان بعدازظهر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای زواره اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در واقع نهالی بود که ثمره آن امروز در عرصه های مختلف دیده می شود و دستاوردهای متعددی به دست آورده است. وی افزود: دهه فجر فرصتی است برای اهل دل. وام مسکن انقلاب و امام […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دهقان بعدازظهر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای زواره اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در واقع نهالی بود که ثمره آن امروز در عرصه های مختلف دیده می شود و دستاوردهای متعددی به دست آورده است.

وی افزود: دهه فجر فرصتی است برای اهل دل. وام مسکن انقلاب و امام همدیگر را دارند و امام راحل همیشه اسلام را در جریان مبارزه با طاغوت به صحنه سیاسی و اجتماعی می آورد و بعدها آن را احیا می کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: این یادواره ها این فرصت را به ما می دهد که شهادت و زندگی شهدا را بشناسیم و نگاه و ارزیابی منصفانه ای به زندگی شهدا داشته باشیم. همچنین مردم باید راه و رسم زندگی را بدانند. از شهدا

سردار دهقان تصریح کرد: شهدا صاحب مکتب و راه هستند و رهرو و راهنمای مردم هستند به همین دلیل باید شهدا را الگو قرار دهیم چرا که شهدا همیشه عمل صالح و ایمان داشته اند. در زندگیهایشان. .

وی بیان کرد: شهدا فقط در زندگی خود آثار صالح داشتند و عمل صالح موجب برکت است و برکات آن چیزی است که فراتر از انتظار به مردم می رسد و جان شهدا نیز برکت داشت.

رئیس بنیاد مصطففان کشور خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا بالاترین قدرت را در جهان دارد و همه دنیا اقتدار ایران را پذیرفته اند. در این 45 سال انقلاب، دشمنان از تمام توان خود برای نابودی انقلاب استفاده کردند، اما موفق نشدند.

دهقان تصریح کرد: مردم شهیدپرور پرورش دهنده زواره 35 شهید از یک عملیات را در یک روز تشییع کرد و این نشان دهنده عظمت و مجاهدت شهداست. همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود، زیرا جوانان با دوران انقلاب فاصله دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.