افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

تظاهرات بستگان اسرای اسرائیلی در تل آویو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 193276
تظاهرات بستگان اسرای اسرائیلی در تل آویو – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، تظاهرات خانواده های زندانیان اسرائیلی بار دیگر در مقابل مقر وزارت جنگ این رژیم برگزار شد. منابع عبری زبان بیان کردند که خانواده های اسرا اسرائیلی در غزه، همزمان با جلسه کابینه جنگ برای بررسی طرح پیشنهادی تبادل اسرا، تظاهراتی را در مقابل مقر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، تظاهرات خانواده های زندانیان اسرائیلی بار دیگر در مقابل مقر وزارت جنگ این رژیم برگزار شد.

منابع عبری زبان بیان کردند که خانواده های اسرا اسرائیلی در غزه، همزمان با جلسه کابینه جنگ برای بررسی طرح پیشنهادی تبادل اسرا، تظاهراتی را در مقابل مقر وزارت جنگ آغاز کردند.

به این معنا گفته شده که صدها اسرائیلی برگزاری تظاهرات در شهر. همیشه آویو وی با شعار «زمان زیادی باقی نمانده» خواستار امضای فوری توافقنامه تبادل زندانیان برای آزادی زندانیان شد. اسرائیلی در غزه بودند.

در همین حال یک روزنامه نگار عبری در گزارشی گفت که باید منتظر تایید بود. زیبا کردن بیایید یک طرح آتش بس داشته باشیم.

“ثروتمند بوخبوت“، خبرنگار مشهور نظامی اسرائیلی وی تاکید کرد: این وضعیتی است که ما در آن قرار داریم، باید منتظر تایید بود زیبا کردن با طرح آتش بس رهبر حماس در غزه باشید.

از سوی دیگر، در پی بیانیه وزارت خارجه قطر مبنی بر موافقت اولیه رژیم صهیونیستی و حماس با طرح پیشنهادی برای آتش بس در غزه، ساکنان مراکز اسکان آوارگان در غرب غزه رافا بيرون آمد و ضمن اظهار خوشحالي نام محمد را بر زبان آورد ضیف فرمانده کل گردان ها. قسام شاخه نظامی حماس فریاد و شعار حمایت از مقاومت سر داد یخ زدند.

همچنین منابع زبان عبری زیادی وجود دارد. افتادن از اعلام آتش بس در نوار غزه خبر داد.

سایت اینترنتی روسیه ایلیوم چهارشنبه شب به نقل از شبکه 14 تلویزیون اسرائيل اعلام کرد که قطر در حال آماده شدن برای اعلام آتش بس در نوار غزه شنبه آینده است.

این شبکه عبری نوشت: شبکه 14 عبری بعدازظهر چهارشنبه اعلام کرد که یک مقام عرب که با حماس برای آزادی هزاران زندانی در ازای اسرا در غزه به توافق رسیده بود، اعلام کرد که قطر در حال آماده شدن برای اعلام توقف آتش در روز شنبه است. “

به گفته این مقام عرب، تحولات واقعی بین دو طرف وجود دارد، زیرا مصر مصمم است قبل یا در اولین روزهای سفر آنتونیو این کار را انجام دهد. چشمک زدنوزیر امور خارجه ایالات متحده را به دست آورد.

وی افزود که از آن زمان اسرائيل فراخوانی برای آتش بس نخواهد بود، بلکه آتش بس طولانی مدت و ارتش خواهد بود اسرائيل از باریکه غزه عقب نشینی نمی کند، اما در خارج از شهرهای نوار غزه صفوف خود را تجدید خواهد کرد.

همچنین یک روزنامه به زبان عبری. یدیوت آهرونوت اعلام کرد که جنبش حماس بر چارچوب توافق تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی اصرار دارد، مروان برغوثی به پنج حبس ابد و احمد سعادت عبدالله برقوثی دبیرکل جبهه مردمی به ۶۷ سال حبس، حسن سلامه به ۴۶ حبس ابد و عباس محکوم شدند. آل سعید محکومان به ۳۵ حبس ابد و ابراهیم حامد به ۵۶ حبس ابد باید آزاد شوند.

بیش از 110 روز از جنگ غزه می گذرد در حالی که رژیم صهیونیستی نه تنها نتوانسته به اهداف خود در این جنگ دست یابد، بلکه از جنبه های مختلف تحت فشار است. این رژیم از یک سو به دلیل آبروی از دست رفته نمی تواند غزه را ترک کند و از سوی دیگر به دلیل شرایط پیچیده داخلی و بین المللی، شرایط جنگی را بسیار دشوارتر از آنچه تصور می کرد، می یابد.

به عبارت دیگر، غزه اکنون به جهنمی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است که هیچ راه چاره ای ندارد و رژیم صهیونیستی در آتشی گرفتار شده است که هر روز عمیق تر از گذشته می سوزد.

البته این جنگ نه تنها خود رژیم صهیونیستی، بلکه متحدانش را در سطح جهانی نیز زیر سوال برده است و کشورهایی که تا چندی پیش از رژیم صهیونیستی حمایت می کردند، با گذشت زمان و افزایش دامنه آن شروع به انتقاد از آن کردند. از جنایات این رژیم در غزه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.