افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

افشای جرایم کاملا فنی همبندی در پی دستگیری پادشاه سارقان مشهد + عکس و جزئیات

  • کد خبر : 193227
افشای جرایم کاملا فنی همبندی در پی دستگیری پادشاه سارقان مشهد + عکس و جزئیات

به گزارش رکنا، این پرونده عجیب چندی پیش در مشهد و در جایگاه قاضی 212 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و با ورود سارقان به طبقه اول منازل مناطق مرفه این شهر باز شد. و شکایات مختلفی به دادسرای ناحیه 2. مشهد اشاره شد. با توجه به حساسیت موضوع، قاضی «حسین امام وردی» دستورات […]

به گزارش رکنا، این پرونده عجیب چندی پیش در مشهد و در جایگاه قاضی 212 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و با ورود سارقان به طبقه اول منازل مناطق مرفه این شهر باز شد. و شکایات مختلفی به دادسرای ناحیه 2. مشهد اشاره شد.

با توجه به حساسیت موضوع، قاضی «حسین امام وردی» دستورات محرمانه ویژه ای را برای پیگیری موارد یاد شده صادر کرد و به همین دلیل گروهی از مأموران مجرب اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی مأمور شدند تا خراسان رضوی تحقیقات دقیقی را آغاز کند. در این رابطه. در تحقیقات میدانی کارآگاهان سرنخ هایی از یک دستگاه خودرو پژو 207 با سقف شیشه ای کشف شد که سارقان حرفه ای از آن برای ورود به منازل استفاده می کردند، اما مهمتر از همه، تصویری مات از یک مجرم حرفه ای که پشت فرمان خودروی مذکور بود به دست آمد.

بنابراین مشاهدات اطلاعاتی کارآگاهان با استفاده از تجربیات ارزنده مقامات قضایی، آنها را به بانک اطلاعات مجرمان نزدیک کرد و به این ترتیب یکی از سرکردگان اصلی باند سرقت شناسایی شد. انجام شد. نشان می داد که آنها از تراس خانه ها وارد اتاق خواب ها شده و اشیاء با ارزشی مانند طلا، سکه، دلار، ساعت و گاه اقلام قابل فروش مانند تلویزیون را به سرقت برده اند.

چیزی نگذشت که هویت سرکرده باند سارق به نام «مسعود» که مجرمی حرفه ای و با تجربه بود و مدت زیادی را پشت میله های زندان گذرانده بود، شناسایی شد. از این رو کارآگاهان پس از اخذ دستورات قضایی مخفیگاه این تبهکار معروف را در بلوار هاشمیه مشهد محاصره و وی را در حالی که با انجام جراحی های زیبایی چهره خود را به کلی تغییر داده بود دستگیر کردند.

با اعترافات این متهم 41 ساله، بلافاصله عملیات برای دستگیری دو نفر دیگر از اعضای این باند سارقان آغاز شد که بررسی ها نشان داد دو سارق دیگر از اعضای اصلی این باند بوده اند که در زندان با هم آشنا شده اند. به فعالیت مجرمانه خود ادامه دادند. جنایات پس از آزادی رخ داده است.

در همین حال زمانی که ماموران آگاهی برای دستگیری «میلاد» (عضو باند 33 ساله) رفتند، وی با خودروی پراید 111 به سمت کارآگاهان دوید و با وجود شلیک 45 گلوله از چنگ آنها فرار کرد. اما یک روز بعد او به دلیل افشای اطلاعات دستگیر شد و به زودی سومین عضو باند که با دستبند الکترونیکی از زندان آزاد شده بود، در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

با انتقال سه باند تبهکار به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، در ادامه تحقیقات روی میز دادگستری قرار گرفتند که حکایت از آن داشت که سه باند دارای سابقه تفریح ​​با پول سرقت.

بررسی ها نشان داد سرکرده این باند با اجاره خودروهای لوکس و گران قیمت تردد می کرده و یا از آنها برای سرقت اموال مردم استفاده می کرده است. در ادامه، ادامه تحقیقات نشان داد که او حتی در جشن تولد برخی از دخترانی که او را می‌شناختند، 50 میلیون تومان هدیه خریده و…

در همین حال، قاضی امام وردی (بازپرس 212 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) که خط به خط اعترافات این مجرمان خوشگذران را حفظ کرده بود، در حالی که در حال حاضر بود، به تناقضات و روایات آنها پایان داد. از طریق سوالات تخصصی و انحرافی.

مجرمان نامبرده که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به 8 فقره سرقت از طبقات اول آپارتمان های جنوب مشهد اعتراف کردند و مدعی شدند اقلام مسروقه را در سایت های واسطه ای مانند دیوار فروخته و خوشگذرانی کرده اند. با پول سرقت

در بررسی دقیق پرونده سه باند تبهکار نیز ردپای تاجری مشخص شد که برای جلب رضایت شاکیان خود برای آزادی سرکرده این باند از زندان هزینه کرده است.

خواندن این سطور ظن مقام قضایی را برانگیخت و بلافاصله دستورات ویژه ای را برای رسیدگی محتاطانه صادر کرد. با بررسی های کارآگاهان مشخص شد در این پرونده پای یک «سارق» دیده می شود، بنابراین وی نیز دستگیر و بازجویی ها در حالی ادامه یافت که سرنخ هایی از فروش زمین در محدوده بلوار پیروزی به دست آمد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم مذکور زمینی را که صاحب آن در خارج از کشور زندگی می کند با کمک سرکرده باند سارقان به مبلغ 16 میلیارد تومان فروخته و سرکرده باند تنها 2 یک میلیارد تومان دریافت کرده است. شاکیان رضایت خود را جلب می کنند.

با مشاهدات اطلاعاتی دقیق تر، سرنخ هایی از افراد دیگر در پرونده ماجراجویی های سه جنایتکار به دست آمده است و ریشه یابی این ماجراهای عجیب با راهنمایی قاضی پرونده ادامه دارد.

قاضی حسین اماموردی در عین حال با تایید این خبر گفت: مردم اطمینان داشته باشند که دستگاه قضایی با مجرمان شغلی قاطعانه برخورد خواهد کرد و این پرونده نیز در زیر ذره بین است. وی با بیان اینکه سرقت های اعضای این باند به صورت باندی شبانه رخ می داد و از تراس آپارتمان ها وارد منازل می شدند، توصیه کرد شهروندان ورودی منازل و پارکینگ ها را به نگهبانی مجهز کنند. .

وی در پایان از حمایت ها و دستورات ویژه دادستان مرکز خراسان رضوی برای ریشه یابی جنایت و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تشکر کرد و افزود: این پرونده خارج از نوبت و به صورت ویژه رسیدگی می شود.

سید خلیل سجادپور

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.