افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به جدایی گل محمدی و حرفه ای شدن درویش: مسائل حل شد

  • کد خبر : 19314

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط این باشگاه صحبت کرد. رضا درویش در گفت و گو با برنا درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این نشست تخصصی با حضور وزیر ورزش و معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و نقطه نظرات بخش ها مطرح شد. شنیده شد و گزارشی از عملکرد سال قبل […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط این باشگاه صحبت کرد.

رضا درویش در گفت و گو با برنا درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این نشست تخصصی با حضور وزیر ورزش و معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و نقطه نظرات بخش ها مطرح شد. شنیده شد و گزارشی از عملکرد سال قبل شنیده شد که بیشتر مربوط به مدیران قبلی پرسپولیس بود. پرداخت شده. در همین حال، برخی از موانع و سرفصل های بالای موجود نیز مورد بررسی قرار گرفت. در مجموع حسابرس محترم و وزیر ورزش و اعضای این وزارتخانه از عملکرد راضی بودند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص همکاری وزارت ورزش و عزم ویژه وزیر برای حل مشکلات فعلی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش است و در حال حاضر جزء لاینفک این وزارتخانه محسوب می شود. . در این شرایط طبیعتاً وزیر ورزش باید بیشترین محبت را به باشگاه پرسپولیس داشته باشد که این اتفاق تاکنون برای باشگاه پرسپولیس افتاده است. بارها از وزیر برای کارهای کوچک از گرفتن زمین ورزشی گرفته تا کارهای بزرگی مانند وام یا پرداخت بدهی بازیکنان خارجی درخواست کمک کرده ایم و وزیر مشکلات ما را حل کرده است. سجادی مشکلات ما را شخصاً حل کرد یا با همکاری و تماس های او مشکلات ما حل شد.

رضا درویش درباره نگرانی هواداران برای کسب مجوزهای لازم برای حضور مجدد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الحمدلله مسائل مربوط به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حل شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود دارد. از نظر مسائل مالی مربوط به باشگاه و چه از نظر سخت افزاری که مربوط به وزارت ورزش یا شرکت تجهیزات بود. وجود ندارد. مواردی که برای حضور ما در آسیا باید آپلود می شد انجام شد و باید گفت که هواداران نگران این موضوع نباشند.

وی درباره برنامه برگزاری دیدار دوستانه بین پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال صحبت کرد; وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده یک دیدار دوستانه بین پیشکسوتان این دو تیم ترتیب داده شده و به زودی برنامه ریزی های لازم در این زمینه نهایی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تکذیب شایعه جدایی یحیی گل محمدی از کادرفنی سرخ پوشان گفت: مطرح شدن این شایعه یکی از موضوعات مطرح شده برای ایجاد حاشیه برای پرسپولیس است. خیلی ها قدر رابطه و همکاری خوب تیم، کادرفنی و مدیران باشگاه را نمی دانند و با طرح این مسائل سعی دارند پرسپولیس را در حاشیه قرار دهند که تا امروز نتوانسته اند. . گل محمدی یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در خدمت او خواهیم بود.

درویش در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: انشاالله بتوانیم با هم متحد شویم و حالا که شرایط برای قهرمانی مهیا است و این فضا در مقصد پرسپولیس است می توانیم بهترین هدیه را به هواداران بدهیم. قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.