افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

جزایر سه گانه جزء لاینفک ایران هستند.

  • کد خبر : 193076
جزایر سه گانه جزء لاینفک ایران هستند.

آفتاب نیوز: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مردم استان هرمزگان با اشاره به اینکه کسانی که در دنیا درباره تمامیت ارضی چیز دیگری گفتند و نوشتند باید جبران کنند، افزود: سایر کشورها باید اسناد قطعی را بدانند. و سابقه قبلی حکومت جمهوری اسلامی در این زمینه. این سه جزیره همیشه […]

آفتاب نیوز:

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مردم استان هرمزگان با اشاره به اینکه کسانی که در دنیا درباره تمامیت ارضی چیز دیگری گفتند و نوشتند باید جبران کنند، افزود: سایر کشورها باید اسناد قطعی را بدانند. و سابقه قبلی حکومت جمهوری اسلامی در این زمینه. این سه جزیره همیشه مورد تایید بوده اند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره تامین کننده امنیت در منطقه است، ادامه داد: به برکت نظام اسلامی ایران و به برکت کارهای زیادی که بعد از انقلاب انجام شده است، هرمزگان از شرایط و جایگاه متفاوتی نسبت به قبل برخوردار است. . . و همه مردم شهادت می دهند که بندرعباس قبل از انقلاب، دور از بعد است و به برکت این انقلاب شهرها و شهرستان ها توسعه یافته است.

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، شهدای سلامت و سایر شهدایی که در راه مردم و ارزش ها جان خود را برای این کشور فدا کردند، افزود: از خداوند منان صبر و شکیبایی خواستاریم. و پاداش برای همه خانواده ها. از این شهدا و نیز از ایثارگران و جانبازان شفای الهی را خواستاریم.

وی بیان کرد: حضور در استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس در جمع شما مردم خوش قلب، متدین، پرتلاش و صبور توفیقی برای بنده و همکارانم است که خدا را شاکریم.

آیت الله رئیسی گفت: استان هرمزگان دارای افتخارات فراوانی است و در تاریخ خود مقاومت و ایستادگی زیادی در برابر متجاوزان و کسانی که می خواستند این سرزمین پیشرفت نکند از خود نشان داد.

وی گفت: در دوران پیروزی انقلاب حضور مردم بسیار ارزشمند و اتحاد مردم هرمزگان مثال زدنی بود و در این مدت صدها شهید از این استان گواه روحیه مقاومت است. از مردم مردم این منطقه

رئیس دولت مردمی تصریح کرد: نیروهای مسلح مایه افتخار کشور و مردم استان هرمزگان هستند و حضور خانواده های صبور آنان در این استان و جایگاه آنان در ایجاد امنیت در خلیج فارس مایه مباهات است. کشورهای منطقه

رئیس جمهور با اشاره به اینکه قدردان عزیزانی هستیم که از طریق زمین، هوا و دریا در این کشور مرزبانی می کنند، ادامه داد: حضور جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و دریای عمان یک عامل امنیتی است. هم اکنون که حضور بیگانگان منطقه را تهدید می کند.

وی بیان کرد: باید قدردان همه گروه ها باشیم، قدردان همه کسانی باشیم که زحمت کشیدند، اما باید بدانیم که به دلیل محرومیت تاریخی این منطقه نیازمند کار هستیم.

رئیسی با اشاره به اینکه در دور اول سفر به هرمزگان نیازهای ضروری این استان بررسی شد، تاکید کرد: بهداشت، گردشگری، صنعت، معدن و کشاورزی از موضوعات مهم این استان است که فعال سازی آنها می تواند باعث افزایش اشتغال و کاهش بیکاری شود.

وی گفت: در این 1.32 پروژه هزاران تلاش سرمایه گذاری شده است که به برکت دهه فجر اجرایی می شود که این مهم برای پروژه ها و طرح های دیده شده در استان است و در مجموع این طرح ها در بخش های مختلف انجام شده است.

رئیس جمهور گفت: علاوه بر این دو بیمارستان که در استان هرمزگان افتتاح شد، 32 خانه بهداشت نیز در روستاهای این استان فعال شده است که کار بسیار ارزشمندی است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد هزار تخت بیمارستانی در استان هرمزگان برنامه ریزی شده است و امیدواریم در ماه های آینده نیازی به تخت های بیمارستانی در این استان نداشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.