افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

سامسونگ قول داده است که مشکل رنگ صفحه نمایش گلکسی اس 24 را برطرف کند

  • کد خبر : 193067
سامسونگ قول داده است که مشکل رنگ صفحه نمایش گلکسی اس 24 را برطرف کند

سامسونگ هفته گذشته فروش گلکسی اس 24 را آغاز کرد و برخی از مشتریان از مشکلی که در اوایل کشف کردند شکایت دارند. طبق گزارش‌های مختلف آنلاین، نمایه رنگی Vivid رنگ‌ها را آنطور که باید روشن و گرم نشان نمی‌دهد و از این نظر، پرچم‌داران جدید سامسونگ به هیچ وجه قابل مقایسه با […]


سامسونگ هفته گذشته فروش گلکسی اس 24 را آغاز کرد و برخی از مشتریان از مشکلی که در اوایل کشف کردند شکایت دارند. طبق گزارش‌های مختلف آنلاین، نمایه رنگی Vivid رنگ‌ها را آنطور که باید روشن و گرم نشان نمی‌دهد و از این نظر، پرچم‌داران جدید سامسونگ به هیچ وجه قابل مقایسه با مدل‌های نسل قبلی گلکسی اس نیستند. بنابراین، بسیاری از خریداران تصمیم به بازگشت گوشی خود گرفته اند! با ما در DJ باشید.

با این حال، یکی از نمایندگان سامسونگ ضمن تایید وجود مشکل در مشخصات رنگ سری گلکسی اس 24، خاطرنشان کرد که تیم سازنده در حال کار بر روی این مشکل هستند و به زودی آن را از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری برطرف خواهند کرد. از این رو از خریداران گوشی های جدید خواست صبور باشند.

مشکل گوشی های گلکسی اس 24 در واقع مربوط به حالت Vivid در نمایشگر Dynamic 2X AMOLED این گوشی ها است که رنگ ها را آنطور که انتظار می رود جذاب نشان نمی دهد و این حالت تفاوت چندانی با نمایه رنگ معمولی o Natural (شما) ندارد. می توانید این را به وضوح در تصاویر ببینید (مشکل را ببینید).

رسانه هایی که گوشی های جدید سامسونگ برای آنها ارسال شده است نیز وجود چنین مشکلی را تایید کرده اند و قبول دارند که گلکسی اس 24 اشباع رنگ به میزان قابل توجهی نسبت به گلکسی اس 23 دارد. اگرچه نماینده بخش پشتیبانی سامسونگ اطمینان داد که راه حلی برای این مشکل در راه است، اما مهلت دقیقی برای آن مشخص نکرد. بنابراین فعلا باید منتظر اعلامیه های بعدی باشیم و ببینیم سامسونگ بالاخره چه زمانی آپدیت نرم افزاری مورد نظر را برای پرچمداران جدید خود منتشر خواهد کرد. البته اگر خبری منتشر کنیم در سایت دی جی با شما در میان می گذاریم.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.