افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

باقری: داور اشتباه نکرد که اینقدر اعتراض می کنند/ گل محمدی تعویض های هوشمندانه انجام داد.

  • کد خبر : 19306

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم باخت هایی مانند مصدومیت بازیکنان کلیدی پرسپولیس را در روزهای پایانی لیگ برتر تحت تاثیر قرار ندهد. نبی اله باقریها در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در صدمین دربی پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه یک بازی فوق العاده حساس است و این فصل به دلیل […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم باخت هایی مانند مصدومیت بازیکنان کلیدی پرسپولیس را در روزهای پایانی لیگ برتر تحت تاثیر قرار ندهد.

نبی اله باقریها در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در صدمین دربی پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه یک بازی فوق العاده حساس است و این فصل به دلیل رقابت حساس تر از بازی های گذشته بود. قهرمانی برای اولین بار در سال های اخیر سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان در کورس قهرمانی شرکت کردند و تفکرات مربیان نیز در این دوره تاثیر زیادی داشت. کسب 3 امتیاز مهم بود، خدا را شکر پرسپولیس توانست در نبرد قهرمانی به این پیروزی حیاتی دست پیدا کند.

اضافه شد: یحیی گل محمدی در نیمه دوم تعویض های هوشمندانه ای انجام داد، زیرا بازیکنانش را به خوبی می شناخت. آل کثیر پس از دقایقی با ورود به زمین گل به ثمر رساند. استقلال تیم خوبی است و از نظر آماری هم امسال رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده است. گل محمدی در دربی آرام بود و با 2 تعویض پیروز شد. پرسپولیس با برد در دربی به 70-80 درصد راه قهرمانی رسید. استقلال در نیمه اول با احتیاط بیشتری بازی کرد و شاید اگر او کمی تهاجمی تر بازی می کرد دربی بهتری بود.

این کارشناس فوتبال درباره قضاوت داور دربی گفت: صحنه خاصی درباره داوری نبود، اشتباهی نبود که اینقدر اعتراض می کنند. باید از نظر روحی و شخصیتی قوی شویم تا وقتی می باختیم بگوییم باختیم.

*کسی انتظار چنین نتیجه ای را از ملوان نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه هنوز برای اعلام تیم برنده زود است، تصریح کرد: سه بازی تا پایان این فصل لیگ برتر باقی مانده است. برخی از تیم ها برای کسب جایگاه بهتر در جدول تلاش می کنند و برخی دیگر نمی خواهند به لیگ یک سقوط کنند، هیچکس انتظار نداشت تیم ملوان جلوی سپاهان را در اصفهان بگیرد اما این تیم با افتخار بازی کرد. در حال حاضر حتی برای استقلالی که گزینه های کمتری نسبت به سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی دارد، چیزی تمام نشده است.

وی ادامه داد: تاریخ تکرار خواهد شد و رقابت پرسپولیس و سپاهان تا هفته آخر ادامه خواهد داشت. هر چند پرسپولیس یک امتیاز از سپاهان جلوتر است و قهرمانی در دست آنهاست، اما در فوتبال هر چیزی ممکن است. دیدارهای پرسپولیس در لیگ برتر به ترتیب با تیم های پیکان، گلغر و نساجی است. هر سه تیم حریفان سرسختی هستند که تلاش می کنند جایگاه خوبی در جدول کسب کنند.

*امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی تلفات نداشته باشد

باقریها با اشاره به اینکه گل محمدی از نظر فنی مربی بسیار با دانشی است، عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر در این فصل بسیار جذاب شده است و در این دربی چیزهای زیادی محک زده شد. مثلا خیلی ها می گفتند حمید مطهری به گل محمدی کمک می کند، پرسپولیس چند سالی است که در میدان قهرمانی حضور دارد، اما امسال بدون حضور مطهری در کادر فنی پرسپولیس، یحیی توانسته تیمش را در کورس قهرمانی نگه دارد. آغاز فصل

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در اردیبهشت ماه کار سختی خواهد داشت. او ابتدا باید در دیداری سخت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در 18 اردیبهشت به مصاف گل گهر سیرجان برود. او بعد از این بازی باید در سه هفته پایانی لیگ برتر بازی کند و امیدوارم باخت هایی مانند مصدومیت بازیکنان کلیدی پرسپولیس در روزهای پایانی لیگ برتر تاثیری نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.